Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums

Getbig Misc Discussion Boards => The Getbiggers Board - The Lounge => Topic started by: ToxicAvenger on April 17, 2007, 07:30:13 PM



Title: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 17, 2007, 07:30:13 PM
foo shame....the n-word cried and yall removed my hair thread >:(


anyhoo..here is my Sand NI GGER hair!

(http://i22.photobucket.com/albums/b327/ProteinFarts/IMG_6048.jpg)




Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 17, 2007, 08:21:18 PM
Stop watching American Idol and/or getting drunk and watching The Crow. :)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 17, 2007, 08:34:25 PM
Stop watching American Idol and/or getting drunk and watching The Crow. :)

HEY  >:(  i had long hair before i ever saw sangaina...i feel sorry for that douche though..poor guy lol..

now the crow... ;D....you got me deadbang there funboy..i'm the crow every halloween..if my face is lean enough..


(http://s22.photobucket.com/albums/b327/ProteinFarts/th_index2.jpg)

my face fits the bill when lean.. :)  i've had people get out of their cars to take pix of me sitting in my car in annapollis <sp?> MD 2 yrs ago when i ws the crow  ;)  plus i won $300 for the best costume :)




"Abashed the Devil stood and felt how awful Goodness is." - T-Bird


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 01:49:38 AM
And you payed 600$ for that fuckedup hairjob?.. :-\

.... ;D


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Slippedisc on April 18, 2007, 04:08:51 AM
i'd hit it


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 18, 2007, 04:18:52 AM
I was going to go with a Cher joke but figured The Crow was nicer, LOL!


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ~flower~ on April 18, 2007, 05:47:25 AM
Didn't you say in your original thread (who deleted it?) that you were going to shave your head?

     ps- It looks so silky - me so horny!
    ;D


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 05:47:36 AM
i'd hit it

Is there anything you wouldn't hit Slippers?.. :-\


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 07:10:18 AM
And you payed 600$ for that fuckedup hairjob?.. :-\

.... ;D

actually my hair wasn't long enough..$400...plus tip..


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 07:11:27 AM
Didn't you say in your original thread (who deleted it?) that you were going to shave your head?



yeah..around sept..i'll shave it....i gotta find old pix of me when it ws previously shaved..i look like the bad guy from the mummy.. ;D


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 07:12:03 AM
actually my hair wasn't long enough..$400...plus tip..

You tipped the guy who raped you ?.. :-\ :D


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 07:12:51 AM
yeah..around sept..i'll shave it....i gotta find old pix of me when it ws previously shaved..i look like the bad guy from the mummy.. ;D

Imothep...lolozlozlzzz.. ..


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 07:45:22 AM
You tipped the guy who raped you ?.. :-\ :D

it was wavy on one side and straightish on the other..

now its bilaterally symmetrical.. :)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 07:46:37 AM
Imothep...lolozlozlzzz.. ..

i found a pic..waiting for sis to wake up..so i can post it..  :D

buut..on the flip side..my sister..when she sleeps..it might be another day before she emerges out of her room...


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 10:22:28 AM
i found a pic..waiting for sis to wake up..so i can post it..  :D

buut..on the flip side..my sister..when she sleeps..it might be another day before she emerges out of her room...

Just knock on her door and yell: THIS IS THE FBI......OPENUP LADY!!!!!!!!
 ;D


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 10:23:58 AM
Just knock on her door and yell: THIS IS THE FBI......OPENUP LADY!!!!!!!!
 ;D


nah..she'll just scream "stfu back" :-\


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 18, 2007, 10:24:52 AM
nah..she'll just scream "stfu back" :-\

Bitch... :-X


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 10:28:22 AM
Bitch... :-X

yeah but she's our bitch  :)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Slippedisc on April 18, 2007, 10:31:15 AM
my nuts are bilaterally symetrical




i'm slippy


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 10:32:29 AM
my nuts are bilaterally symetrical




i'm slippy

they shouldn't be... :-\

otherwise you'd crush em against eachother when ya sat


Title: curious as to who del my original "N igger Hair straightening thread" ?
Post by: ToxicAvenger on April 18, 2007, 10:51:27 AM


i'm pretty sure it ws the fatfuck jew..

anyhow joobie there is a warning before ya enter here FOR A REASON









Warning! Do not even think of entering this board unless you want to be offended. A dumping and crazy board for the insane clown asylums of the bodybuilding world.


Title: Re: curious as to who del my original "N igger Hair straightening thread" ?
Post by: Slippedisc on April 18, 2007, 05:06:11 PM
juni




it had to be geo



he logs on 'hidden' and acts like a pussy sometimes





im just pissed cause i had a great bit in that thread 'bout straightenin yer hauir while ridin yer ass cowboy style








YEEEEEEEEEEEE........... .HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW WWWWWWWWWWWWWWWWWW >:(


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Slippedisc on April 18, 2007, 05:08:02 PM
i'm a 'tucker' :-[


p.s. yer hair needs more protein...........wink wink


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 19, 2007, 02:20:25 AM
i'm a 'tucker' :-[


p.s. yer hair needs more protein...........wink wink

I don't know about the protein stuff but i do believe they forgot to snip of those dead ends... :-\ ;D


Title: Re: curious as to who del my original "N igger Hair straightening thread" ?
Post by: Euro-monster on April 19, 2007, 02:22:09 AM
Warning! Do not even think of entering this board unless you want to be offended. A dumping and crazy board for the insane clown asylums of the bodybuilding world.

Something about this line always give me the creeps.. :-\


Title: Re: curious as to who del my original "N igger Hair straightening thread" ?
Post by: ToxicAvenger on April 19, 2007, 07:33:34 AM


im just pissed cause i had a great bit in that thread 'bout straightenin yer hauir while ridin yer ass cowboy style



YEEEEEEEEEEEE........... .HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW WWWWWWWWWWWWWWWWWW >:(

why??...i mean seriously...why?  >:(


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 19, 2007, 07:37:59 AM
I don't know about the protein stuff but i do believe they forgot to snip of those dead ends... :-\ ;D

lol i haven't gotton it cut since i started growing it...i just let it be..



PS mon ami...guys dont get split ends..ask your hair dresser...

unless mine lied >:(


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 19, 2007, 07:25:56 PM
"Do you believe in life after love?" :)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 19, 2007, 07:56:50 PM
"Do you believe in life after love?" :)


lol doc...   :)


,...lol..damn..asshole...


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 19, 2007, 08:06:39 PM

lol doc...   :)


,...lol..damn..asshole...

Look at the bright side... it could have been "i've got you, babe", LOL!


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 19, 2007, 08:10:22 PM
Look at the bright side... it could have been "i've got you, babe", LOL!

i'm calling forie./.err sand ni gger on that mayne....i dunno..

remember ya fuck i wasn't born here..i have my cultural blind sides.. >:(


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 19, 2007, 09:15:27 PM
It's an old Sonny and Cher song. :)

http://www.youtube.com/results?search_query=sonny+and+cher (http://www.youtube.com/results?search_query=sonny+and+cher)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 19, 2007, 09:18:32 PM
It's an old Sonny and Cher song. :)

http://www.youtube.com/results?search_query=sonny+and+cher (http://www.youtube.com/results?search_query=sonny+and+cher)

i dont have speakers...my putter be runneth in safe mode..   :(

it wont boot otherwise..and i'm a microsoft ijit..


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 20, 2007, 03:38:43 AM
lol i haven't gotton it cut since i started growing it...i just let it be..
PS mon ami...guys dont get split ends..ask your hair dresser...
unless mine lied >:(

You need to kill your hairdresser ...he's just waiting for you to let it even grow longer and the next time you come to cut your hair he's like: I have to cut a little piece at the bottom of your hair!
When you turn around after he's done you see how much that fucker really snipped of.....you get pissed and he says: it had to be done..you had a lot of split ends.... :D
I swear they live for that shit... >:(


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 20, 2007, 03:46:15 AM
You need to kill your hairdresser ...he's just waiting for you to let it even grow longer and the next time you come to cut your hair he's like: I have to cut a little piece at the bottom of your hair!
When you turn around after he's done you see how much that fucker really snipped of.....you get pissed and he says: it had to be done..you had a lot of split ends.... :D
I swear they live for that shit... >:(

Then he's gonna sell you a bunch of shit that prevents split ends and keeps nappy hair straight, LOL!

Also, at least pretend to use a barber. Hairdresser sounds a little gay.


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 20, 2007, 08:01:28 AM
You need to kill your hairdresser ...he's just waiting for you to let it even grow longer and the next time you come to cut your hair he's like: I have to cut a little piece at the bottom of your hair!
When you turn around after he's done you see how much that fucker really snipped of.....you get pissed and he says: it had to be done..you had a lot of split ends.... :D
I swear they live for that shit... >:(


lol i'm shaving my head in oct anyhow..soo i dunt care...


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: ToxicAvenger on April 20, 2007, 08:03:15 AM
Then he's gonna sell you a bunch of shit that prevents split ends and keeps nappy hair straight, LOL!

Also, at least pretend to use a barber. Hairdresser sounds a little gay.

nah..i didn't buy anything else..i use reg ole shampoo and conditioner.. ie whatever is laying around in the bathroom (ie my sisters shit  ;D )


i always go to a barber...first time in a long time at an actual saloon..


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 20, 2007, 03:27:40 PM
Do you believe in lust at first sight?

(http://www.getbig.com/boards/index.php?action=dlattach;topic=35771.0;attach=160077;image)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 21, 2007, 04:14:40 AM
Do you believe in lust at first sight?

(http://www.getbig.com/boards/index.php?action=dlattach;topic=35771.0;attach=160077;image)

Goddamnnnnn do you even need to ask?.... :P


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 21, 2007, 06:17:26 AM
EM,

Some guys aren't down with that shit.

Hard to believe, but true.


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: Euro-monster on April 21, 2007, 06:58:48 AM
EM,

Some guys aren't down with that shit.

Hard to believe, but true.

I know...but i don't consider penis puffers like blupHO or yourmaaaa  a guy really so thats allright....the more for us to share i suppose... :P ;)


Title: Re: <ahem> my Sand Nigg er hair!!!
Post by: drkaje on April 21, 2007, 11:34:51 AM
I know...but i don't consider penis puffers like blupHO or yourmaaaa  a guy really so thats allright....the more for us to share i suppose... :P ;)

If homosexuality is a disease, that ass would cure it. :)