Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums

Getbig Alternative Boards => Relationship Talk, Questions, Pictures & More! (18+) => Topic started by: alexxx on September 07, 2006, 06:29:31 PM



Title: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 06:29:31 PM
 :-X


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 06:32:12 PM
looks like Dexter


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 06:32:53 PM
looks like Dexter

You've seen Dexter naked?


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 06:33:09 PM
your ass look way sexier btw Alexxx


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 06:36:25 PM
your ass look way sexier btw Alexxx

Oh yeah I get this from all the women.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 06:38:23 PM
Oh yeah I get this from all the women.

It's sad that you only love the men  :-\  ;D


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 06:43:42 PM
It's sad that you only love the men  :-\  ;D

Stavios I told you once you grow a pair you can challenge me in the wits department.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: getfast81 on September 07, 2006, 06:45:45 PM
I love bodybuilding and all but posing naked?  Damn some of these fitness/figure/bodybuilding athletes are fucking weirdos.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Dorian 01 on September 07, 2006, 06:52:44 PM
All those striations but no seperation in the calves. Hmmm.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 06:56:46 PM
All those striations but no seperation in the calves. Hmmm.

Are you saying somebody like Stavios drew them on?


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 07:00:06 PM
Yeah baby !!!


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Alex23 on September 07, 2006, 07:30:22 PM
:-X

Obvious Hotel room stalking.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: alexxx on September 07, 2006, 07:33:01 PM
Obvious Hotel room stalking.

Well Stavios likes the meaty men.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 07:37:49 PM
Well Stavios likes the meaty men.

Yes !

Am I still the leader of the team faggotry ?  :o  ;D


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 07:42:56 PM
YES ! I think he is the actual leader  ;D

Alexxx is his waterboy


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Stavios on September 07, 2006, 07:51:31 PM
I miss ND, I think Hulkster hired someone to kill him


Nd had a lot of great pictures to post  :'(


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Dball on September 07, 2006, 07:53:12 PM
dennis has 50 pounds on that guy. 


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Dnizneer on September 07, 2006, 08:46:12 PM
Oh yeah I get this from all the men.

Thats nice.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: 1stkeepitreal on September 07, 2006, 08:51:49 PM
Very high lats no calves yup thats dj. Now whats the point of the pic? 

Some of you guys are just looking to wack yourself off or what? There are other sites for that shyte.

-keep it real-


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: kyomu on September 08, 2006, 01:09:36 AM
People on here get nervous when the guy is naked.
And they say homo...gay...brahbrah... ..

In reality,you guys are gays arent you?
Thats why you guys excite so much.
even if i see his penis,i dont care at all. Cus i am a straight guy married.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: Dorian 01 on September 08, 2006, 01:12:53 AM
It's fagety and weird and the kind of thing he won't live down around here for a few years.


Title: Re: DENNIS JAMES LOST HIS UNIT!
Post by: LASTREP72 on September 08, 2006, 01:15:38 AM
THIS IS THE TYPE OF SHIT THAT MAKES NON-CULT MEMBERS THINK THAT WE ARE FAGGGS!!!