Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
September 30, 2014, 01:23:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: so my workout partner shoved another supplement down my throat "animal rage" lol  (Read 1500 times)
DK II
Getbig V
*****
Posts: 31301


Call me 4 steroids: 571-332-2588 or 571-249-4163


« Reply #25 on: October 28, 2011, 09:14:37 PM »

lol!!  Cheesy Cheesy

I think one day we will see Marty in cage, battling it out for the championship.

Or in a cage, begging for someone to bail him out.  Grin Grin Grin Grin
Report to moderator   Logged

SF1900
Getbig V
*****
Posts: 16445



« Reply #26 on: October 28, 2011, 09:16:15 PM »

Or in a cage, begging for someone to bail him out.  Grin Grin Grin Grin

lol! Marty would run that jail!
Report to moderator   Logged
purenaturalstrength
Time Out
Getbig IV
*
Posts: 3975


« Reply #27 on: October 29, 2011, 05:05:16 AM »

Huh wtf are you talking about? what "negative effect" ? you mean being lazy/tired? you dont need supplements for that, 200-400mg of caffeine will do it, dont waste money on expensive "animal" products


I really wonder sometimes why so little people know what the hell I'm talking about when I say in the morning your strength levels are shit


then people will say "yes you are tired and or havent eaten well..."


and i think to myself "another clueless imbecile"


my old weightlifting coach knew exactly what i was talking about

he said that you could feel super energized well rested and pumped up, then show up to the gym (no matter what time) and strength is shit

on the other hand you can feel not motivated and tired, show up to the gym and break personal records


it's nervous system impulses to the motor units he said, and this is why strength is shit in the morning (except some people who do well in the morning)


sure could be bro science but what he said is exactly what i experienced


anywayyyy


i tried the supplement and i did 5x162.5, while i have never managed to get over 3x160kg in the morning because of the morning shit strength mechanism


could be coincidence because bench press wasnt good

i did 4x5x110kg + 1x4x110kg on last week friday (so failed on last rep of 5x5) but yesterday morning with this animalrage i could only get 3 sets of 5 with 110kg bench press


so i dont know


maybe it does work because my squat was excellent for morning and my bench just wasnt good


or squat was just good by coincidence and supplement didnt do shit


i took 1 scoop which may be too much i felt like i could have a heart attack, had to calm my breathing down in between sets of squat


but POSSIBLY!!!!! my bench could have been bad because of the spotter i had. after i finished squats some confused college kid who wears those shoes shaped like feet with actual toes and tight short shorts in lycra and does all kind of goofy crossfit-esque alternative crap

he coulddnt shut his trap and spewed bro science the entire time while doing barbell rows with 40kg fucking hate this #### but needed a spotter regardless

he couldnt shut up about training philosophy broscience nutrition eric crazy lylemcdonals etc etc and we're not even in americano

i said bodybuild training and nutrition is bro science, i tried that shit for a year and all it did was decrease my strength levels so i eat just like a sensible person  and train to increase the main lifts

i said gaining muscle doesnt happen after adolescence if you're not underfed. it doesn't, 10lbs topssss!!!!!

he claimed no i believe everybody can gain muscle etc etc yet he looks like shit but i'm sure he has a billion excuses to explain that!


i told him the show is over now that this "gh15" character tells the truth and whoever he is he is nasserapproved

he thought i was bitter and ignorant but at least i'm not a pudgy weak kid in spandex and vibrams
Report to moderator   Logged
purenaturalstrength
Time Out
Getbig IV
*
Posts: 3975


« Reply #28 on: October 29, 2011, 05:08:05 AM »

x2, if you can't sleep and have to get up early, just quit your fucking job, move to California and live the dream!!

Like Marty33422432


well when i work the late shift and end work at 10pm and am home at 10:30 i am sleeping at midnight and waking up at 7 on training days while i only go to the gym around 11  just for the sake of being properly awake


i wake up and do some plyometric bodyweight exercise to try to wake the body up for the lightweight that's coming in the gym


i try to dedicate myself to this bodybuild shit as u can see
Report to moderator   Logged
purenaturalstrength
Time Out
Getbig IV
*
Posts: 3975


« Reply #29 on: October 29, 2011, 05:09:22 AM »

Na man, I know he had an addiction to strippers and his wife was pissed at him. I don't know where Marty is, but I think he is livin' the dream. I think he pursued his goal of MMA and bodybuilding. Deep down, Marty was a good man. I know wherever he is, he is doing well!

i always was told mma and bodybuild is the worst combo ever
Report to moderator   Logged
Krankenstein
Getbig V
*****
Posts: 7705

OMG I JUST BURNED OUT MY CNS. HELP ME JOE


« Reply #30 on: October 29, 2011, 08:31:36 AM »

i have the feeling your training partner shoves other things up your throat as well, "purenaturalfaggot".

LMAO...damn....took you long enough...
Report to moderator   Logged
Krankenstein
Getbig V
*****
Posts: 7705

OMG I JUST BURNED OUT MY CNS. HELP ME JOE


« Reply #31 on: October 29, 2011, 08:33:09 AM »

Na man, I know he had an addiction to strippers and his wife was pissed at him. I don't know where Marty is, but I think he is livin' the dream. I think he pursued his goal of MMA and bodybuilding. Deep down, Marty was a good man. I know wherever he is, he is doing well!

He's going to be on the paperview tonight.   Grin
Report to moderator   Logged
j3di3
Getbig III
***
Gender: Male
Posts: 469


Getbig!


« Reply #32 on: October 29, 2011, 08:43:05 AM »

only thing "rage" did to me was giving me a heartburn
Report to moderator   Logged
NaturalWonder83
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 7918


shout out to ron chaos calvin and stella


« Reply #33 on: October 29, 2011, 09:21:32 AM »

i love animal rage

used up 2 bottles so far of it

Report to moderator   Logged

w
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!