Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
July 24, 2014, 11:04:34 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 88   Go Down
  Print  
Author Topic: Dana Linn Bailey's update pics & videos  (Read 156512 times)
herne
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 31444


View Profile
« Reply #350 on: December 28, 2012, 04:29:31 PM »

.


* 2.jpg (77.37 KB, 489x720 - viewed 2059 times.)
Report to moderator   Logged
The Abdominal Snoman
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 16195


^^^SURVEILLANCE TRIBE APPROVED^^^


View Profile
« Reply #351 on: December 28, 2012, 10:31:01 PM »

DLB is an anti-dentite


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ythrdCsOFJU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ythrdCsOFJU</a>
Report to moderator   Logged
zodiac
Getbig II
**
Posts: 69

Getbig!


View Profile
« Reply #352 on: December 29, 2012, 12:10:59 AM »

they probably have more fun than most couples..they dig each others stuff..there not too serious..its all good...man some of u have some serious problems..who fukn cares if they juice..they ragged on cuz there fit and muscular..if they were fat some of u wud still still talk shit..
Report to moderator   Logged
SF1900
Getbig V
*****
Posts: 14876



View Profile
« Reply #353 on: December 29, 2012, 12:17:40 AM »

they probably have more fun than most couples..they dig each others stuff..there not too serious..its all good...man some of u have some serious problems..who fukn cares if they juice..they ragged on cuz there fit and muscular..if they were fat some of u wud still still talk shit..

hi DLB
Report to moderator   Logged
Onetimehard
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 13576


Jasher


View Profile
« Reply #354 on: December 29, 2012, 12:21:54 AM »

they probably have more fun than most couples..they dig each others stuff..there not too serious..its all good...man some of u have some serious problems..who fukn cares if they juice..they ragged on cuz there fit and muscular..if they were fat some of u wud still still talk shit..
Trust me they would be held in high regards here if.....

oh and no one would say shit about them if..........

oh and they would be welcomed with open arms if....

and no one would feel the need to punch DLB (not me BTW but others feel this way) in the face if.....







THEY STOP WITH THE FUCKEN DUCKFACES.
Report to moderator   Logged
zodiac
Getbig II
**
Posts: 69

Getbig!


View Profile
« Reply #355 on: December 29, 2012, 01:35:35 AM »

Trust me they would be held in high regards here if.....

oh and no one would say shit about them if..........

oh and they would be welcomed with open arms if....

and no one would feel the need to punch DLB (not me BTW but others feel this way) in the face if.....







THEY STOP WITH THE FUCKEN DUCKFACES.

yah maybe..funny shit tho..
Report to moderator   Logged
_bruce_
Getbig V
*****
Posts: 15876


Anus Rising


View Profile
« Reply #356 on: December 29, 2012, 05:57:22 AM »

The thick long hair was great.
No idea what the shrink wrapped gremlin look is meant to portrait... even on a dude that granite belly would be considered rough... but maybe it's hard to follow the logic of an addicted muscle hipster.
Report to moderator   Logged

[
Howard
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6124



View Profile
« Reply #357 on: December 29, 2012, 06:41:04 AM »

looked way better before the late onset hairlip

I agree and thus thread is proof that even a shorter hairstyle and duck face pouts can't ruin all the sex appeal of a hot girl. Kiss
Report to moderator   Logged
el numero uno
Getbig V
*****
Posts: 5728


Branch "mass with class" Warren


View Profile
« Reply #358 on: January 14, 2013, 05:51:27 PM »

I've been practicing  Cheesy

Report to moderator   Logged
240 is Back
Getbig V
*****
Posts: 81758


Complete website for only $300- www.300website.com


View Profile WWW
« Reply #359 on: January 14, 2013, 06:15:12 PM »

DLB has an amazing midsection
Report to moderator   Logged

jaejonna
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 14823


Head Asian of Getbig


View Profile
« Reply #360 on: January 14, 2013, 07:29:18 PM »

Girls with vieny abs = thumbs down. IMO
Report to moderator   Logged

Living in your head.
anabolichalo
Time Out
Getbig V
*
Posts: 15157



View Profile
« Reply #361 on: January 15, 2013, 02:02:32 PM »

.
natural pec-delt area of peace
Report to moderator   Logged
Nails
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 25779


https://www.youtube.com/watch?v=rqVI2DmLI2Q


View Profile
« Reply #362 on: January 15, 2013, 02:04:51 PM »

must be the cold weather in Los Angeles affecting my brain but , id bust a nut on her lips




Report to moderator   Logged
anabolichalo
Time Out
Getbig V
*
Posts: 15157



View Profile
« Reply #363 on: January 15, 2013, 02:07:18 PM »

must be the cold weather in Los Angeles affecting my brain but , id bust a nut on her lips





her fingers look like shit
Report to moderator   Logged
Mjolnir
Getbig III
***
Posts: 354


View Profile
« Reply #364 on: January 15, 2013, 03:46:21 PM »

I've said it before and I'll say it again, I would love to give her a hate fuck right in her ass, she wouldn't walk straight for a week and she'd have her 'ass pain' face on.
Report to moderator   Logged
njflex
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 18942


team guido


View Profile
« Reply #365 on: January 15, 2013, 07:47:14 PM »

apple phone of peace,,,
Report to moderator   Logged

$
njflex
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 18942


team guido


View Profile
« Reply #366 on: January 15, 2013, 08:59:54 PM »

ever seen a female dog squeezing the male dogs penis during sex?

i bet dana can do this with human penis Cheesy

hot with long and short hair.

but the longer i think of it the more im convinced a set of plastic tits is overdue.
lol
Report to moderator   Logged

$
the_swami
Getbig IV
****
Posts: 1770


View Profile
« Reply #367 on: January 15, 2013, 10:13:38 PM »

15 chin ups and on all those steroids
?
fucking pathetic
Report to moderator   Logged
Bad Boy Dazza
Getbig IV
****
Posts: 3384



View Profile
« Reply #368 on: January 16, 2013, 12:30:21 PM »

ever seen a female dog squeezing the male dogs penis during sex?

i bet dana can do this with human penis Cheesy

hot with long and short hair.

but the longer i think of it the more im convinced a set of plastic tits is overdue.

Fuck plastic tits.  I know your body is artificial, but I  am sick of FAKE bodies in our society.
Report to moderator   Logged
freespirit
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 9246


Revolt!


View Profile
« Reply #369 on: January 16, 2013, 12:33:37 PM »

.


* 394956_390154154354400_1194693923_n.jpg (83.87 KB, 960x960 - viewed 1095 times.)
Report to moderator   Logged
Nails
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 25779


https://www.youtube.com/watch?v=rqVI2DmLI2Q


View Profile
« Reply #370 on: January 16, 2013, 12:35:46 PM »

 Undecided



Report to moderator   Logged
anabolichalo
Time Out
Getbig V
*
Posts: 15157



View Profile
« Reply #371 on: January 16, 2013, 12:36:41 PM »

Undecided




lol she actually thinks she looks good?


hahahahaha
Report to moderator   Logged
Bad Boy Dazza
Getbig IV
****
Posts: 3384



View Profile
« Reply #372 on: January 16, 2013, 12:39:55 PM »

lol she actually thinks she looks good?


hahahahaha

I think her latent gay bf is trying to turn her into a little man
Report to moderator   Logged
anabolichalo
Time Out
Getbig V
*
Posts: 15157



View Profile
« Reply #373 on: January 16, 2013, 12:40:59 PM »

I think her latent gay bf is trying to turn her into a little man
he'd be the last person to succeed at imposing his will on a woman
Report to moderator   Logged
Nails
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 25779


https://www.youtube.com/watch?v=rqVI2DmLI2Q


View Profile
« Reply #374 on: January 16, 2013, 12:42:16 PM »

something about her quads look very Rich PPM or whatever Piana like
Report to moderator   Logged
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 88   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!