Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
October 22, 2014, 11:00:40 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Print  
Author Topic: Dex wins!!!  (Read 4798 times)
Grenache
Getbig II
**
Posts: 291



« Reply #75 on: March 03, 2013, 01:05:14 PM »

Posing routine:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=BZqzha4X8xQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=BZqzha4X8xQ</a>
First call out with Toney Freeman and Ben Pakulski:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IPBflL2cofc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=IPBflL2cofc</a>
Report to moderator   Logged
Coach is Back!
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 24692


He won by a "landslide" lol


WWW
« Reply #76 on: March 03, 2013, 01:12:30 PM »

35000  Huh

Dex purchased junk for 35000

BMW is nice, but if it's used the extended warranty is a fortune as well as maintenance. New Hyundai better than used Bimmer. 
Report to moderator   Logged
Bevo
Getbig V
*****
Posts: 5318


German Power!


« Reply #77 on: March 03, 2013, 05:05:49 PM »

Where did he save?  That's the 3.8, so he coughed up 35,000.  it's not like he went cheap on a Camary LE. he could have got a coupe 300 series with maintenance for the price of that junk.
 

It's actually a 2.0 I am sure
Report to moderator   Logged
MCWAY
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 16047


Getbig!


« Reply #78 on: March 03, 2013, 05:09:41 PM »

I can't understand why Dex wins any show, the man hasn't made one improvement to his physique in 10 years, he has no calves and is a tiny tit. No wonder bodybuilding is dead.

Ummm....maybe it's because there's little on him to improve. As the saying goes, "if it ain't broke, don't fix it." As long as he comes in ripped (BTW, he's held to a higher standard in that department vs. some of his peers), he's among the favorites to win.

He's increased in size gradually, hence no belly as some folks were lamenting about other competitors.

One GNC Show of Strength title One Masters Olympia, FOUR ASCs and an Olympia....Yeah, he's not made any improvements in a decade.
Report to moderator   Logged
Bevo
Getbig V
*****
Posts: 5318


German Power!


« Reply #79 on: March 03, 2013, 05:11:41 PM »

Ummm....maybe it's because there's little on him to improve. As the saying goes, "if it ain't broke, don't fix it." As long as he comes in ripped (BTW, he's held to a higher standard in that department vs. some of his peers), he's among the favorites to win.

He's increased in size gradually, hence no belly as some folks were lamenting about other competitors.

One GNC Show of Strength title One Masters Olympia, FOUR ASCs and an Olympia....Yeah, he's not made any improvements in a decade.

No belly? U sure...
Report to moderator   Logged
jude2
Competitors II
Getbig V
******
Posts: 6008

Getbig!


« Reply #80 on: March 03, 2013, 07:16:44 PM »

He developed a turtle belley over the years tring to play the size game.
Report to moderator   Logged
mesmorph78
Getbig V
*****
Posts: 10841


there can only be one...


« Reply #81 on: March 03, 2013, 09:12:45 PM »

Congrats to Dex! Cedric should have placed higher though.  Huh
Nunn should have placed at least top 3
Even win
Report to moderator   Logged

choice is an illusion
Onetimehard
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 13964


Jasher


« Reply #82 on: March 04, 2013, 03:02:20 AM »

Nunn should have placed at least top 3
Even win
Nunn looks aweful, he is not a good bodybuilder, horrible balance, very poor insertions, long torso, the list is endless, he was placed properly, they all were, good job on the judges this time around.
Report to moderator   Logged
tbombz
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19161


Psalms 150


« Reply #83 on: March 04, 2013, 03:32:29 AM »

Nunn should have placed at least top 3
Even win
nah. maybe if he didnt have a big gap between his pecs.
Report to moderator   Logged
prizm
Getbig III
***
Posts: 388


« Reply #84 on: March 04, 2013, 03:43:35 AM »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gbOiYKHLjVk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gbOiYKHLjVk</a>
Report to moderator   Logged
Radical Plato
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10542


Rhetoric is the art of ruling the minds of men.


« Reply #85 on: March 04, 2013, 03:44:49 AM »

Nunn looks aweful, he is not a good bodybuilder, horrible balance, very poor insertions, long torso, the list is endless, he was placed properly, they all were, good job on the judges this time around.
3rd place                                                                                        8th place



4th Place(WTF !!!) 


Yep, Judges were spot on.  What a load of shit, Bodybuiding has become a corrupted piece of shit, that just rewards people based on their dues and not their physiques.
Report to moderator   Logged

V
tbombz
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19161


Psalms 150


« Reply #86 on: March 04, 2013, 04:43:51 AM »


johnnie looked great












Report to moderator   Logged
Radical Plato
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10542


Rhetoric is the art of ruling the minds of men.


« Reply #87 on: March 04, 2013, 05:12:02 AM »

johnnie looked great

Yeah, if you believe bodybuilding should only be judged on the upper body.  He looks ridiculous and is a caricature of the typical muscle head who has a huge upper body and tooth picks for legs, he looks as if he is going to topple over.  Bodybuilding is officially a joke, if this wins 4th place.  Unfortunately, Bodybuilding is now a sport full of midgets.
Report to moderator   Logged

V
tbombz
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19161


Psalms 150


« Reply #88 on: March 04, 2013, 05:31:07 AM »

Yeah, if you believe bodybuilding should only be judged on the upper body.  He looks ridiculous and is a caricature of the typical muscle head who has a huge upper body and tooth picks for legs, he looks as if he is going to topple over.  Bodybuilding is officially a joke, if this wins 4th place.  Unfortunately, Bodybuilding is now a sport full of midgets.
he has the legs of flex wheeler. better than arnold.
Report to moderator   Logged
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!