Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
December 20, 2014, 10:49:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Down
  Print  
Author Topic: "big" cypriate expozed.  (Read 5753 times)
Alex23
Getbig IV
****
Posts: 2404


Rely on knowledge.


« Reply #125 on: December 17, 2012, 02:58:46 AM »

It's common knowledge that these are some of your gimmicks you fat cock.

The ugly skinnyfat cunt in the picture is not me, come on be serious Alex.

Why hold back? Just post all the mindblowing info you have on 'Me' I am literally shaking in my boots.

I've never lied about my appearance here, and I hide nothing.

Unlike you, I come here for a laugh and to throw shit with some guys across the pond - please get some perspective.

"common knowledge"..  jeezus, I know you look like shit but didn't think you were that dumb... if you add up all my  "shadow posters" timespent online supposedly identified as gimmicks, you need bend the space continuum to make it happen... lol..

Keep lifting junior, decent height but you ain't in our league yet.

CyprianSpeed.
Report to moderator   Logged

BigCyp
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10000


1-0


« Reply #126 on: December 17, 2012, 03:00:49 AM »

"common knowledge"..  jeezus, I know you look like shit but didn't think you were that dumb... if you add up all my  "shadow posters" timespent online supposedly identified as gimmicks, you need bend the space continuum to make it happen... lol..

Keep lifting junior, decent height but you ain't in our league yet.

CyprianSpeed.

You are a sad man.
Report to moderator   Logged
James28
Getbig IV
****
Gender: Male
Posts: 3561


toilet roll of peace


« Reply #127 on: December 17, 2012, 03:02:24 AM »

You are a sad man.

You mean an obese guy lover stalker psycho with a Jackie Kennedy hairstyle?


Wait, that's Alex23!  Lips sealed
Report to moderator   Logged

*
Alex23
Getbig IV
****
Posts: 2404


Rely on knowledge.


« Reply #128 on: December 17, 2012, 03:04:55 AM »

You are a sad man.

and You're a fraud... wysiwyg chief..
Report to moderator   Logged

BigCyp
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10000


1-0


« Reply #129 on: December 17, 2012, 03:18:09 AM »

and You're a fraud... wysiwyg chief..

Fraud = making up stories that you have info to 'own me' + posting pictures of a random guy. No evidence, no point.

Prove that fat wanker is me and i'll give you $10,000 usd (I can afford it).
Report to moderator   Logged
doriancutlerman
Getbig IV
****
Posts: 1240


« Reply #130 on: December 17, 2012, 05:46:24 AM »

Sounds like you're still hurting from a savage owning

You sound like Dave. 

Nah, he never "owned" me, harhar.  I'm way too smart for him.  But he did run that peanut butter and dicks joke by my old handle, Lodz. 

Report to moderator   Logged
doriancutlerman
Getbig IV
****
Posts: 1240


« Reply #131 on: December 17, 2012, 05:47:52 AM »

Haha

Doriancutlerman = Scott Markey

Swing and a miss Smiley  Only a couple of people here know my real name.
Report to moderator   Logged
BigCyp
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10000


1-0


« Reply #132 on: December 17, 2012, 06:20:14 AM »

You sound like Dave. 

Nah, he never "owned" me, harhar.  I'm way too smart for him.  But he did run that peanut butter and dicks joke by my old handle, Lodz. 



Hahaha yes that was a savage line everytime.
Report to moderator   Logged
Cleanest Natural
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28150

Diet first, all else second


« Reply #133 on: December 17, 2012, 06:58:41 AM »

Big Cyp is Big Cypriate of old ... one of the funniest wittier posters on getbig by far ..
Report to moderator   Logged
BigCyp
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10000


1-0


« Reply #134 on: December 17, 2012, 07:13:48 AM »

Big Cyp is Big Cypriate of old ... one of the funniest wittier posters on getbig by far ..

You are in the top 5.
Report to moderator   Logged
Cleanest Natural
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28150

Diet first, all else second


« Reply #135 on: December 17, 2012, 07:25:03 AM »

You are in the top 5.
not sure about that .. some people have a gift with words .. like you, mass04, Groink, squadfather, "natural" kiwiol, and some others. You cannot teach funny no matter how much you fitness frenzy it..
Report to moderator   Logged
BigCyp
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10000


1-0


« Reply #136 on: December 17, 2012, 07:35:07 AM »

not sure about that .. some people have a gift with words .. like you, mass04, Groink, squadfather, "natural" kiwiol, and some others. You cannot teach funny no matter how much you fitness frenzy it..

Hahaha 'fitness frenzy' it

Are you suggesting that Kiwiol's physique would not be found in the organic section of the supermarket Sebastian?
Report to moderator   Logged
Cleanest Natural
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28150

Diet first, all else second


« Reply #137 on: December 17, 2012, 07:40:47 AM »

Hahaha 'fitness frenzy' it

Are you suggesting that Kiwiol's physique would not be found in the organic section of the supermarket Sebastian?
I am implying that kiwiol had a way not only with words but also with androgens.
Report to moderator   Logged
Tito24
Getbig V
*****
Posts: 20649

I'm a large man but.. one with a plan


« Reply #138 on: December 17, 2012, 07:47:08 AM »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=nVXmMMSo47s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=nVXmMMSo47s</a>
Report to moderator   Logged
Alex23
Getbig IV
****
Posts: 2404


Rely on knowledge.


« Reply #139 on: December 17, 2012, 10:29:19 AM »

not sure about that .. some people have a gift with words .. like you, mass04, Groink, squadfather, "natural" kiwiol, and some others. You cannot teach funny no matter how much you fitness frenzy it..

 Grin
Report to moderator   Logged

Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!