Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
October 22, 2014, 03:04:14 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: THE SHIT EGG OMELETTE VIDEO!!!!!11111  (Read 22358 times)
Woten
Time Out
Getbig III
*
Posts: 910

jugs


« on: July 21, 2006, 07:19:29 PM »

Hahahahahahahahaha, those zany slopes  Cheesy



http://www.consumtionjunction.com/downloadsnew/cj_54908.wmv
Report to moderator   Logged

rons acunt
Ex Coelis
Getbig V
*****
Posts: 8063



« Reply #1 on: July 27, 2006, 06:55:42 PM »

curiosity got the better of me

crazy nips
Report to moderator   Logged
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #2 on: July 27, 2006, 09:53:57 PM »

hahahaha I couldn't finish watching it. I was throwing up in the back of my throat a little. I assume someone ate it right? lol.

This is the kind of stuff that makes the sex board. Boring old straight fucking is everywhere.

I really wish someone would post that video of the guy taking a watery shit into this girls gaping vagina again. That was a rare find.
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
GoneAway
Getbig V
*****
Posts: 4988

Thankyou, GetBig. Time to move on at 5000.


« Reply #3 on: July 28, 2006, 04:03:02 AM »

Oh no, not after the dream I had... that pic is enough to turn me off.
Report to moderator   Logged
YoMamaBeenLurking
Getbig IV
****
Posts: 2992


The Black Knight


« Reply #4 on: July 28, 2006, 07:01:23 AM »

hahahaha I couldn't finish watching it. I was throwing up in the back of my throat a little. I assume someone ate it right? lol.

This is the kind of stuff that makes the sex board. Boring old straight fucking is everywhere.



Right there with you.  I had to keep fast forwarding through.  When the dude with the mask started eating with the chopsticks I stopped it.   Lips sealed  Some things are just too over the top even for sick fucks like myself  Grin
Report to moderator   Logged

BKS - Guardian of Truth
ToxicAvenger
Getbig V
*****
Posts: 26529


I thawt I taw a twat!


« Reply #5 on: July 28, 2006, 07:36:51 AM »

thanx mate...a friend and i have a war of sorta going on...

this should make her puke..or severly piss her off  Grin
Report to moderator   Logged

carpe` vaginum!
Woten
Time Out
Getbig III
*
Posts: 910

jugs


« Reply #6 on: July 28, 2006, 07:50:43 AM »

hahahaha I couldn't finish watching it. I was throwing up in the back of my throat a little. I assume someone ate it right? lol.

This is the kind of stuff that makes the sex board. Boring old straight fucking is everywhere.

I really wish someone would post that video of the guy taking a watery shit into this girls gaping vagina again. That was a rare find.

Here you go LOL:
http://medias.deviantclip.com/videos/cz9upao6il/shit.wmv

http://www.deviantclip.com/Media-148.html

thanx mate...a friend and i have a war of sorta going on...

this should make her puke..or severly piss her off  Grin

have you seen the above clip? LOL, mad shit... literally LOL
Report to moderator   Logged

rons acunt
11 Hydroxy
Getbig III
***
Posts: 790


« Reply #7 on: July 28, 2006, 08:47:42 AM »


WHAT THE FUCK!!!? Shocked
Report to moderator   Logged
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #8 on: July 28, 2006, 09:19:22 PM »

hahahahahaha
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
the shadow
Time Out
Getbig V
*
Posts: 10205


THE FLAG OF THE ZAPATISTA ARMY OF LIBERATION


« Reply #9 on: July 29, 2006, 02:41:57 AM »

Hahahahahahahahaha, those zany slopes  Cheesy



http://www.consumtionjunction.com/downloadsnew/cj_54908.wmv
i willl never ever click on this link..i know when i clicked on that horse fucks man video,i could not sleep for 2 days..this extreme porn is waay beyond me..to gross to watch these videos..
Report to moderator   Logged

RATM RULZ THE WORLD
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #10 on: July 29, 2006, 11:09:25 AM »

I admit, I would be just a tad disappointed if I found out that wasn't real watery, runny, shit.
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
Woten
Time Out
Getbig III
*
Posts: 910

jugs


« Reply #11 on: July 29, 2006, 11:37:33 AM »

I admit, I would be just a tad disappointed if I found out that wasn't real watery, runny, shit.

Dude, its coming out of his ass, even if that is fake shit, well so what? I doubt he scrubbed his ass pipe out before shoving that stuff in

I mean, imagine if your local ice cream/milkshake vendor turned to you and said: 'hi, the milk shake machine is broken, so today I will be shitting the shake into your cup, dont worry though, I've washed out my shitbox'

LOL
Report to moderator   Logged

rons acunt
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #12 on: July 29, 2006, 12:03:55 PM »

Well now that you put it that way.... Grin
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #13 on: July 29, 2006, 12:14:10 PM »

It just seemed to good to be true.
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
Diesel1
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6267



« Reply #14 on: July 29, 2006, 12:37:07 PM »

People eating shit don't bother me anymore lol it's the girls that like to slice open their knacker sack, expose a testicle and ram a skewer through it that make me think 'oh fuck!'
Report to moderator   Logged
Woten
Time Out
Getbig III
*
Posts: 910

jugs


« Reply #15 on: July 29, 2006, 12:48:47 PM »

People eating shit don't bother me anymore lol it's the girls that like to slice open their knacker sack, expose a testicle and ram a skewer through it that make me think 'oh f**k!'

LOL, I hear that, THAT is the stuff that really brought me to understand what people mean when you hear them say 'oh, I cant watch xyz, I had to turn off after 20 secs', everyone has their limits etc

well, the old ball based bollockery is where my limit lies LOL

remember that crap that someone posted here about two years ago feat some seriously fucked up cock and ball stuff?

 Cheesy
Report to moderator   Logged

rons acunt
Diesel1
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6267



« Reply #16 on: July 29, 2006, 01:03:53 PM »

That was probably me lol

http://www.bmevideo.com/bmevideo4.wmv

christ! I'll never understand this shit
Report to moderator   Logged
Woten
Time Out
Getbig III
*
Posts: 910

jugs


« Reply #17 on: July 29, 2006, 01:19:11 PM »

That was probably me lol

http://www.bmevideo.com/bmevideo4.wmv

christ! I'll never understand this shit

LOL, mate - and here is an example of what I said in my last post - I am not going anywhere near that shit LOLOLOZ
Report to moderator   Logged

rons acunt
ToxicAvenger
Getbig V
*****
Posts: 26529


I thawt I taw a twat!


« Reply #18 on: July 29, 2006, 03:35:24 PM »

vid didn't work for me..owell...

then again...i took a coked up piss inside a girls ass once...both of us enjoyed it..

so who am i to judge..  Undecided
Report to moderator   Logged

carpe` vaginum!
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #19 on: July 29, 2006, 04:30:24 PM »

vid didn't work for me..owell...

then again...i took a coked up piss inside a girls ass once...both of us enjoyed it..

so who am i to judge..  Undecided

The second link worked.
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #20 on: July 29, 2006, 04:31:04 PM »

http://www.deviantclip.com/Media-148.html
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
the shadow
Time Out
Getbig V
*
Posts: 10205


THE FLAG OF THE ZAPATISTA ARMY OF LIBERATION


« Reply #21 on: July 30, 2006, 12:42:27 AM »

That was probably me lol

http://www.bmevideo.com/bmevideo4.wmv

christ! I'll never understand this shit
wats in this video..i will never click on this link once i clicked on that horse fucks a man video it made me miss 2 days of my sleep.i could not sleep for 2 days and had nightmares of that big horse cock going into that guys ass so deep that it was very disturbing and scary..no way man i will never click on that link..anyways can you tell me wat happens in the video??
Report to moderator   Logged

RATM RULZ THE WORLD
Oliver Klaushof
Getbig IV
****
Posts: 3526



« Reply #22 on: July 30, 2006, 12:45:16 AM »

wats in this video..i will never click on this link once i clicked on that horse fucks a man video it made me miss 2 days of my sleep.i could not sleep for 2 days and had nightmares of that big horse cock going into that guys ass so deep that it was very disturbing and scary..no way man i will never click on that link..anyways can you tell me wat happens in the video??
Report to moderator   Logged

"Shut the F up and train"
Hugo Chavez
Getbig V
*****
Posts: 31873


« Reply #23 on: July 30, 2006, 12:52:23 AM »

I just about did puke. I'm afraid to ask what exactly does constitute " Heinous pics are not allowed here!" on this board?  That's straight up one of the most disgusting things I've seen...  Well aside from the beheading vids which I still wish I had never clicked on. Lips sealed
Report to moderator   Logged
the shadow
Time Out
Getbig V
*
Posts: 10205


THE FLAG OF THE ZAPATISTA ARMY OF LIBERATION


« Reply #24 on: July 30, 2006, 08:18:14 AM »

I just about did puke. I'm afraid to ask what exactly does constitute " Heinous pics are not allowed here!" on this board?  That's straight up one of the most disgusting things I've seen...  Well aside from the beheading vids which I still wish I had never clicked on. Lips sealed
wat beheading videos..i don't like this filthy porn tho but i do like these beheadin stuff..now that stuff is some real shit to watch rather than watchin some eat their own shit..
Report to moderator   Logged

RATM RULZ THE WORLD
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!