Author Topic: There are so many gorgeous women on getbig...  (Read 27976 times)

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #50 on: September 15, 2006, 05:38:15 AM »
good pic

Laura Lee

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9955
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #51 on: September 15, 2006, 05:40:14 AM »
Don't let your drool short circuit your keyboard  :-*

By far the cutest damn couple in the California!!  I won't say the world, cause Cheri and Michael are a hot pair too!!


Awww, thanks "T".   :-*

And that is a picture of a very cute couple indeed.


Look...a family of "Chicks".  ;D
:D Weee

Playboy

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 11275
  • If the bar ain't bending, you're just pretending
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #52 on: September 15, 2006, 06:08:40 AM »
Don't let your drool short circuit your keyboard  :-*

By far the cutest damn couple in the California!!  I won't say the world, cause Cheri and Michael are a hot pair too!!


Now there is a match made in heaven. Great pic!

Always Sore

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 8547
  • Catch it..Like herpes!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #53 on: September 15, 2006, 06:10:22 AM »
wow that pic what great eyes..I bet he is a cuddler... :-X  lol

really nice couple..:)

Playboy

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 11275
  • If the bar ain't bending, you're just pretending
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #54 on: September 15, 2006, 06:12:06 AM »
HEY!!   >:(  That wasn't nice.  I'm going to be 43 in December.
Age is only a number. If you take care of yourself you will feel great and look greater. You look phenomenal Cheri.  :)
PB

Playboy

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 11275
  • If the bar ain't bending, you're just pretending
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #55 on: September 15, 2006, 06:13:18 AM »
Last year i posted a page with some (then) recent shots on it, and they were stolen, altered, maligned, ridiculed, and defaced in unspeakable & depraved ways.  :-X   I'm not making the same mistake twice. hrmph!
Thats pretty low. Who the hell and why the hell would someone do that?  :-\
PB

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #56 on: September 15, 2006, 06:17:37 AM »
wow that pic what great eyes..I bet he is a cuddler...

so tempting to ridicule....

Always Sore

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 8547
  • Catch it..Like herpes!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #57 on: September 15, 2006, 06:20:08 AM »
so tempting to ridicule....

I thought it was funny..:)

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #58 on: September 15, 2006, 06:24:12 AM »
it was funny.  just in one of those smart ass modes i guess

Laura Lee

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9955
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #59 on: September 15, 2006, 06:24:31 AM »
My pictures on here have been altered as well.  I think it's funny.  It's not like people don't know it was altered to look funny.  Salmon (aka dickhead) alters my pics ALL THE TIME but hey what can ya do, he's just trying to get to me, but it really doesn't work.  :)
:D Weee

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #60 on: September 15, 2006, 06:26:36 AM »
don't remeber seeing an altered pic of you.  But hey people will do what they want.

Butterbean

  • Moderator
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19330
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #61 on: September 15, 2006, 06:33:24 AM »
My pictures on here have been altered as well.  I think it's funny.  It's not like people don't know it was altered to look funny.  Salmon (aka dickhead) alters my pics ALL THE TIME but hey what can ya do, he's just trying to get to me, but it really doesn't work.  :)

One of my pics was altered a little, but it wasn't anything bad.  The photoshopping of penises on faces is one reason I block out my face.   :P   Oh yeah, and there's the pic of the turd in the toilet that they put different people's faces on.  lol  Sometimes they make the mouth move ...lol...;D



proschic, you are just darling. :)
R

Laura Lee

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9955
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #62 on: September 15, 2006, 06:43:03 AM »
One of my pics was altered a little, but it wasn't anything bad.  The photoshopping of penises on faces is one reason I block out my face.   :P   Oh yeah, and there's the pic of the turd in the toilet that they put different people's faces on.  lol  Sometimes they make the mouth move ...lol...;D



proschic, you are just darling. :)
Yes, that turd one is funny.  But ya just gotta roll with it if your going show yourself to the world.  We all know it is done in fun. 
:D Weee

The BEAST

  • Competitors
  • Getbig IV
  • *****
  • Posts: 1210
  • She-Beast
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #63 on: September 15, 2006, 06:45:50 AM »
Don't let your drool short circuit your keyboard  :-*

By far the cutest damn couple in the California!!  I won't say the world, cause Cheri and Michael are a hot pair too!!



You two are hot :)  Actually you look really familiar, were you at any National Level shows this year?
Jennifer

proschic

  • Getbig III
  • ***
  • Posts: 536
  • like a midget in a urinal.....
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #64 on: September 15, 2006, 09:22:02 AM »
You two are hot :)  Actually you look really familiar, were you at any National Level shows this year?

I don't compete myself, but I did attend all of Jon Lindsay's California shows...and the Jr. Nats in Chicago.

I go to all of the pro shows as well. We have probably crossed paths a time or two. 

proschic

  • Getbig III
  • ***
  • Posts: 536
  • like a midget in a urinal.....
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #65 on: September 15, 2006, 09:24:34 AM »
wow that pic what great eyes..I bet he is a cuddler... :-X  lol

really nice couple..:)

Hahahahaha...sorry, this pic hasnt made it to Photoshop yet.  I forgot to remove the red-eye. 

We are not demons!!  I promise!!

Always Sore

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 8547
  • Catch it..Like herpes!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #66 on: September 15, 2006, 09:34:06 AM »
Hahahahaha...sorry, this pic hasnt made it to Photoshop yet.  I forgot to remove the red-eye. 

We are not demons!!  I promise!!

LOL I was going for the easy joke like "wow really hot and sexy...him" (just because I knew Migs would laugh and did) did not even think about the red glare demon thing but now that you mention it... ;D

24KT

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 24455
  • Gold Savings Account Rep +1 (310) 409-2244
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #67 on: September 15, 2006, 09:45:24 AM »
Don't let your drool short circuit your keyboard  :-*

By far the cutest damn couple in the California!!  I won't say the world, cause Cheri and Michael are a hot pair too!!


{cleaning up my drool before it short circuits my keyboard}

Wow, ...he is a cutie!  :P  I better stop before my mind starts wondering. {lol}
w

proschic

  • Getbig III
  • ***
  • Posts: 536
  • like a midget in a urinal.....
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #68 on: September 15, 2006, 09:49:47 AM »
{cleaning up my drool before it short circuits my keyboard}

Wow, ...he is a cutie!  :P  I better stop before my mind starts wondering. {lol}

Let it wonder, its ok!!  Then tell me so I can act it out  ;)

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #69 on: September 15, 2006, 09:52:34 AM »
Let it wonder, its ok!!  Then tell me so I can act it out  ;)

 :P

Laura Lee

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9955
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #70 on: September 15, 2006, 10:02:30 AM »
Let it wonder, its ok!!  Then tell me so I can act it out  ;)
You're a spicy little thang.  lol  (or is it saucy, )
:D Weee

proschic

  • Getbig III
  • ***
  • Posts: 536
  • like a midget in a urinal.....
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #71 on: September 15, 2006, 10:05:36 AM »
You're a spicy little thang.  lol  (or is it saucy, )

Its the pregnancy and RAGING hormones.  I am normally more docile. :)

Spicy is good.  I'm puerto rican, we like spicy!!

Migs

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 14487
  • THERE WAS A FIRE FIGHT!!!!
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #72 on: September 15, 2006, 10:09:38 AM »
wow latina, huh. 

Laura Lee

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9955
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #73 on: September 15, 2006, 10:10:35 AM »
Its the pregnancy and RAGING hormones.  I am normally more docile. :)

Spicy is good.  I'm puerto rican, we like spicy!!
And what is Robert?
:D Weee

proschic

  • Getbig III
  • ***
  • Posts: 536
  • like a midget in a urinal.....
Re: There are so many gorgeous women on getbig...
« Reply #74 on: September 15, 2006, 10:14:16 AM »
And what is Robert?

He is 100% Italian. 

I know, our little girl is going to be a pistol!  I pity the man or men that fall for her later on in life.