Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
April 21, 2014, 12:07:23 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 2012 2013 [2014] 2015 2016 ... 2029   Go Down
  Print  
Author Topic: Hottest Pro Bodybulder of past and present?  (Read 814427 times)
Xerxes
Guest
« Reply #50325 on: October 09, 2011, 05:41:41 AM »

gayer than nothing serious, I just busted my knees but I can train now.

Gayer than glad you're ok dude.. what was your injury

gayer change it back to Xerces. I cant spell that other one hell I just call you X anyway so be it.  Grin

Haha gayer than I'm not even sure if it's spelled Kouroush or Korous, Kourosh etc... just call me X haha, but I'm glad this nick makes it harder to search for my shit online Grin
Report to moderator   Logged
devilsmile
Getbig V
*****
Posts: 6734


View Profile
« Reply #50326 on: October 09, 2011, 05:49:24 AM »

Gayer than glad you're ok dude.. what was your injury

Haha gayer than I'm not even sure if it's spelled Kouroush or Korous, Kourosh etc... just call me X haha, but I'm glad this nick makes it harder to search for my shit online Grin

gayer than I'm gonna call you orange kush  Grin

gayer than I got bone fracture to both of my knees and broke my big toes... kinda hard to explain.Car hits me to my left side of the bike, I fly in the air and hit the ground on my knees, naw'mean.
 
gayer than so that's how I got the fractures, but the structure and inside of the knees are normal. But a 3 month lay off from any real lower body training, you know Tongue. I've done 2 leg training sessions and 4 deadlift sessions after 3 months. I have long way to go. But other than that everything is good.
Report to moderator   Logged
wordy
Getbig III
***
Posts: 384

Team Rockell!


View Profile
« Reply #50327 on: October 09, 2011, 05:50:11 AM »

Gayer than having sex with another man.
Report to moderator   Logged
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50328 on: October 09, 2011, 05:53:28 AM »

gayer than I'm gonna call you orange kush  Grin

gayer than I got bone fracture to both of my knees and broke my big toes... kinda hard to explain.Car hits me to my left side of the bike, I fly in the air and hit the ground on my knees, naw'mean.
 
gayer than so that's how I got the fractures, but the structure and inside of the knees are normal. But a 3 month lay off from any real lower body training, you know Tongue. I've done 2 leg training sessions and 4 deadlift sessions after 3 months. I have long way to go. But other than that everything is good.
gayer than damn you got hit by a car sorry to here could you walk after this or have to be on crutches?
Report to moderator   Logged
devilsmile
Getbig V
*****
Posts: 6734


View Profile
« Reply #50329 on: October 09, 2011, 05:58:42 AM »

gayer than damn you got hit by a car sorry to here could you walk after this or have to be on crutches?

Gayer than I could barely walk in the first month because of my completely broken toes. But after that I had to watch my knees and so I just tried to bike a little and whatever, since there was a big infection in both of my knees.
But I can train my legs again, but I'm still taking it easy on the squats.
Report to moderator   Logged
Borracho
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 8256



View Profile
« Reply #50330 on: October 09, 2011, 07:01:34 AM »

gayer than Tobias Funke buying bodybuilding magazines and stashing them away in the secret room of the house.
Report to moderator   Logged
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50331 on: October 09, 2011, 07:31:29 AM »

gayer than Tobias Funke buying bodybuilding magazines and stashing them away in the secret room of the house.
gayer than  Grin
Report to moderator   Logged
io856
Competitors II
Getbig V
******
Posts: 9398


phill head


View Profile
« Reply #50332 on: October 13, 2011, 01:30:35 PM »

Gayer than having sex with another man.
its only gay if you receive
Report to moderator   Logged
JZMB
Getbig II
**
Gender: Male
Posts: 269


Team NaSSer EL soBaNtý FëLla


View Profile
« Reply #50333 on: October 13, 2011, 01:36:55 PM »

Gayer than letting women finish their sentences.

what a genious Grin
Report to moderator   Logged
Primemuscle
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 8725


Be honest...


View Profile
« Reply #50334 on: October 13, 2011, 02:04:00 PM »

what a genious Grin

What is a "genious"?
Report to moderator   Logged
Kwon_2
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 21099


HTH of Peace


View Profile
« Reply #50335 on: October 13, 2011, 02:50:07 PM »

Almost gayer than Khofo.
Report to moderator   Logged
JZMB
Getbig II
**
Gender: Male
Posts: 269


Team NaSSer EL soBaNtý FëLla


View Profile
« Reply #50336 on: October 13, 2011, 04:33:08 PM »

My english sucks, that's for sure
Report to moderator   Logged
L.L
Guest
« Reply #50337 on: October 13, 2011, 04:35:56 PM »

gayer than applauding Kai Green after posing
Report to moderator   Logged
L.L
Guest
« Reply #50338 on: October 13, 2011, 04:37:07 PM »

gayer than a cock flauvored lollipop.
Report to moderator   Logged
Xerxes
Guest
« Reply #50339 on: October 13, 2011, 04:38:48 PM »

gayer than preferring men when you have females like this walking the earth


* 3.jpg (80.34 KB, 235x352 - viewed 351 times.)
Report to moderator   Logged
Nails
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 23525


Rest In Peace Nasser PIP


View Profile
« Reply #50340 on: October 13, 2011, 04:39:03 PM »

Gayer then asking your buddy to borrow his bar of soap in the locker room shower
Report to moderator   Logged
devilsmile
Getbig V
*****
Posts: 6734


View Profile
« Reply #50341 on: October 15, 2011, 02:07:04 PM »

gayer than last night I fucked an 18 year old hoe in her periods without a condom and i came inside of her...

gayer than and last week I had sex with another chick without a condom...

gayer than what are the chanses for me getting a deciase  Huh

gayer than cuz I'm a little freaked for some reason (and high as a kite)
Report to moderator   Logged
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50342 on: October 15, 2011, 02:14:57 PM »

gayer than last night I fucked an 18 year old hoe in her periods without a condom and i came inside of her...

gayer than and last week I had sex with another chick without a condom...

gayer than what are the chanses for me getting a deciase  Huh

gayer than cuz I'm a little freaked for some reason (and high as a kite)
gayer nice job you will find out in a week or so on the disease's
Report to moderator   Logged
devilsmile
Getbig V
*****
Posts: 6734


View Profile
« Reply #50343 on: October 15, 2011, 02:30:30 PM »

gayer nice job you will find out in a week or so on the disease's

gayer than shit! so i should go to tests this monday?
Report to moderator   Logged
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50344 on: October 15, 2011, 04:41:45 PM »

gayer than shit! so i should go to tests this monday?
gayer than just wait you maybe ok you will know if you got something in a week or if so then get it cured.
Report to moderator   Logged
devilsmile
Getbig V
*****
Posts: 6734


View Profile
« Reply #50345 on: October 31, 2011, 05:06:10 AM »

gayer than I've been pissing fire 5 days, I should prolly go have a urine sample and a blood test, but I'm not worried.

gayer than just orderred a pizza with ingredients consisting of ham, tuna, pepperoni, onions and extra cheese. Gonna eat it and then I will hit chest/triceps/shoulders, it's going to be beast  Cool

Report to moderator   Logged
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50346 on: October 31, 2011, 05:13:56 AM »

gayer than I've been pissing fire 5 days, I should prolly go have a urine sample and a blood test, but I'm not worried.

gayer than just orderred a pizza with ingredients consisting of ham, tuna, pepperoni, onions and extra cheese. Gonna eat it and then I will hit chest/triceps/shoulders, it's going to be beast  Cool


gayer than a bacterial infection from a hoe maybe, long as you dont see sores you maybe ok drink alot of water. what you trying to do bulk up to move up in the rankings?  Grin
Report to moderator   Logged
TRock99
Getbig II
**
Gender: Male
Posts: 117


Lot's of naked wives at http://www.smyw.org


View Profile WWW
« Reply #50347 on: October 31, 2011, 05:16:25 AM »

let me add to this thread
http://www.cuckoldland.com/video/32881/Wife-licks-my-ass

 Grin
Report to moderator   Logged

berblexer
Time Out
Getbig III
*
Gender: Male
Posts: 784



View Profile WWW
« Reply #50348 on: October 31, 2011, 05:17:31 AM »

gayer than I've been pissing fire 5 days, I should prolly go have a urine sample and a blood test, but I'm not worried.

gayer than just orderred a pizza with ingredients consisting of ham, tuna, pepperoni, onions and extra cheese. Gonna eat it and then I will hit chest/triceps/shoulders, it's going to be beast  Cool



gayer than RIP from STD
Report to moderator   Logged

Team Pat Banana
Mr Nobody
Getbig V
*****
Posts: 39987


Falcon gives us new knowledge every single day.


View Profile
« Reply #50349 on: October 31, 2011, 05:19:47 AM »

gayer than LOL.  Cheesy
Report to moderator   Logged
Pages: 1 ... 2012 2013 [2014] 2015 2016 ... 2029   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!