Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
December 17, 2017, 07:52:29 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Spitzer: "I Don't Love Dem Hoes"  (Read 868 times)
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12425


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« on: June 29, 2009, 03:43:12 PM »

SPITZER: I'M NO MARK SANFORD

 THERE'S a huge difference between what South Carolina Gov. Mark Sanford did, and what ex-New York Gov. Eliot Spitzer did. "I didn't fall in love with any of them," Spitzer was overheard telling LMDC executive director Avi Schick the other day at Solo in the Sony Building on Madi son, where they had the $24 prix-fixe lunch. And Spitzer didn't use any taxpayer money on his trysts, while Sanford is reimbursing the state about $12,000 for travel expenses to Buenos Aires. Schick had Vietnamese beef spring rolls and a grilled chicken salad.
http://www.nypost.com/seven/06282009/gossip/pagesix/no_love_gov_176475.htm
Report to moderator   Logged

!
tonymctones
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 26471


« Reply #1 on: June 29, 2009, 03:50:27 PM »

LOL i guess that makes it ok or somewhat better?  Roll Eyes both of those guys are idiots, spitzer just took the lead in the jack ass arena though.
Report to moderator   Logged
Dos Equis
Moderator
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 52244

I am. The most interesting man in the world. (Not)


« Reply #2 on: June 29, 2009, 04:40:27 PM »

Spitzer.   Roll Eyes  He needs to shut up and keep himself out of public life. 
Report to moderator   Logged
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12425


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #3 on: June 29, 2009, 07:55:28 PM »

LOL i guess that makes it ok or somewhat better?  Roll Eyes both of those guys are idiots, spitzer just took the lead in the jack ass arena though.

No they are both idiots, but Sanford takes the lead in the jackass arena. He had the nerve to fall in love with his ho. He forgot any pimps #1 rule...you don't love dem hoes, you do them like Spitzer!  Angry

Snoop Dogg
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Um2imkCzQYA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Um2imkCzQYA</a>

Lyrics Below


[Verse One: Snoop]
With so much drama in the L-B-C
It's kinda hard bein Snoop D-O-double-G
But I, somehow, some way
Keep comin up with funky ass shit like every single day
May I, kick a little something for the G's (yeah)
and, make a few ends as (yeah!) I breeze, through
Two in the mornin and the party's still jumpin
cause my momma ain't home
I got bitches in the living room gettin it on
and, they ain't leavin til six in the mornin (six in the mornin)
So what you wanna do, sheeeit
I got a pocket full of rubbers and my homeboys do too
So turn off the lights and close the doors
But (but what) we don't love them hoes, yeah!
So we gonna smoke a ounce to this
G's up, hoes down, while you motherfuckers bounce to this

[Chorus: repeat 2X]
Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice
Laid back [with my mind on my money and my money on my mind]

[Verse Two]
Now, that, I got me some Seagram's gin
Everybody got they cups, but they ain't chipped in
Now this types of shit, happens all the time
You got to get yours but fool I gotta get mine
Everything is fine when you listenin to the D-O-G
I got the cultivating music that be captivating he
who listens, to the words that I speak
As I take me a drink to the middle of the street
and get to mackin to this bitch named Sadie (Sadie?)
She used to be the homeboy's lady (Oh, that bitch)
Eighty degrees, when I tell that bitch please
Raise up off these N-U-T's, cause you gets none of these
At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze
beeeitch, I'm just

[Chorus]

Verse Three]
Later on that day
My homey Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray
And a fat ass J, of some bubonic chronic that made me choke
Shit, this ain't no joke
I had to back up off of it and sit my cup down
Tanqueray and chronic, yeah I'm fucked up now
But it ain't no stoppin, I'm still poppin
Dre got some bitches from the city of Compton
To serve me, not with a cherry on top
Cause when I bust my nut, I'm raisin up off the cot
Don't get upset girl, that's just how it goes
I don't love you hoes, I'm out the do'
And I'll be
[Chorus]

Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice (beeotch!!)
Laid back [with my mind on my money and my money on my mind]
Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice (beeotch!!)
Laid back [with my mind on my money and my money on my mind]
Report to moderator   Logged

!
240 is Back
Getbig V
*****
Posts: I am a geek!!


Complete website for only $300- www.300website.com


WWW
« Reply #4 on: June 29, 2009, 11:37:59 PM »

Spitzer.   Roll Eyes  He needs to shut up and keep himself out of public life. 

Agreed.  Do you feel sanford should resign too?
Report to moderator   Logged

Deicide
Getbig V
*****
Posts: 22936


Reapers...


« Reply #5 on: June 30, 2009, 01:40:53 AM »

LOL i guess that makes it ok or somewhat better?  Roll Eyes both of those guys are idiots, spitzer just took the lead in the jack ass arena though.

Hey, at least they aren't gay.
Report to moderator   Logged

I hate the State.
Dos Equis
Moderator
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 52244

I am. The most interesting man in the world. (Not)


« Reply #6 on: June 30, 2009, 11:14:47 AM »

Agreed.  Do you feel sanford should resign too?

Yes and that's what I said in the Sanford thread.  What does that have to do with Spitzer? 
Report to moderator   Logged
Soul Crusher
Competitors
Getbig V
*****
Posts: 17529


Doesnt lie about lifting.


« Reply #7 on: November 30, 2017, 11:51:29 AM »

SPITZER: I'M NO MARK SANFORD

 THERE'S a huge difference between what South Carolina Gov. Mark Sanford did, and what ex-New York Gov. Eliot Spitzer did. "I didn't fall in love with any of them," Spitzer was overheard telling LMDC executive director Avi Schick the other day at Solo in the Sony Building on Madi son, where they had the $24 prix-fixe lunch. And Spitzer didn't use any taxpayer money on his trysts, while Sanford is reimbursing the state about $12,000 for travel expenses to Buenos Aires. Schick had Vietnamese beef spring rolls and a grilled chicken salad.
http://www.nypost.com/seven/06282009/gossip/pagesix/no_love_gov_176475.htm



https://nypost.com/2017/11/29/hooker-says-spitzer-liked-sex-toys-being-walked-on-leash-court-docs/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=NYPFacebook&utm_medium=SocialFlow&sr_share=facebook



There is your boy betty blanco
Report to moderator   Logged
AbrahamG
Getbig V
*****
Posts: 4652

The vagina is my third favorite hole.


« Reply #8 on: November 30, 2017, 07:32:10 PM »


Outstanding bump.  Spitzer is way more alpha than Sanford. 
Report to moderator   Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!