Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
October 21, 2014, 12:25:39 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 35   Go Down
  Print  
Author Topic: CHERI'S NEW BOOBIES  (Read 105479 times)
michael arvilla
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 18395


facebook.com/michael.arvilla


WWW
« on: July 02, 2005, 01:25:48 PM »

ok here they are.........


* cheri new boobies.jpg (31.54 KB, 300x400 - viewed 13179 times.)
Report to moderator   Logged
absent
Time Out
Getbig III
*
Gender: Male
Posts: 966


aaaaaaggggh


« Reply #1 on: July 02, 2005, 01:26:50 PM »

Fucking disgusting.
Report to moderator   Logged
Freakzilla_2
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 4223



« Reply #2 on: July 02, 2005, 01:30:25 PM »

 Grin

- Hi Barbie!
- Hi Ken!
- You wanna go for a ride?
- Sure, Ken!
- Jump in!
- Ha ha ha ha!

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a blonde single girl in the fantasy world
Dress me up, take your time, I'm your dollie
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

You can touch, you can play
You can say I'm always yours, oooh whoa

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, be my friend, let us do it again
Hit the town, fool around, let's go party

You can touch, you can play
You can say I'm always yours
You can touch, you can play
You can say I'm always yours

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

- Oh, I'm having so much fun!
- Well, Barbie, we're just getting started!
- Oh, I love you Ken!
Report to moderator   Logged
michael arvilla
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 18395


facebook.com/michael.arvilla


WWW
« Reply #3 on: July 02, 2005, 01:31:13 PM »

lol!   only you freak.............
Report to moderator   Logged
Freakzilla_2
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 4223



« Reply #4 on: July 02, 2005, 01:31:35 PM »

f**king disgusting.
Notice how you were the first one to view this thread.

Hmmmm me thinks your in love with Cheri!

Freak Smiley
Report to moderator   Logged
Freakzilla_2
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 4223



« Reply #5 on: July 02, 2005, 01:32:28 PM »

lol!   only you freak.............
'
You know it brother!

Freak Wink
Report to moderator   Logged
absent
Time Out
Getbig III
*
Gender: Male
Posts: 966


aaaaaaggggh


« Reply #6 on: July 02, 2005, 01:35:48 PM »

Notice how you were the first one to view this thread.

Hmmmm me thinks your in love with Cheri!

Freak Smiley

Yeah I do think she was pretty cute before, but those two sacks of jello completely ruined it. What a waste.
Report to moderator   Logged
reichsfuehrer SS
Guest
« Reply #7 on: July 02, 2005, 01:39:52 PM »

lookin' good.
Report to moderator   Logged
FroZZoR
Getbig IV
****
Posts: 2880


Getbig!


« Reply #8 on: July 02, 2005, 01:48:59 PM »

Have you stuck your baby dick inbetween them yet?
Report to moderator   Logged
~flower~
Guest
« Reply #9 on: July 02, 2005, 02:04:31 PM »

 You look good Cheri!    Wink

  I must be the only one who was in alot of pain afterwards?   Undecided     No way would I have been in a bikini top 3 days after.

  Maybe the "upgrade" will go better because room has already been made for them!   Roll Eyes
Report to moderator   Logged
michael arvilla
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 18395


facebook.com/michael.arvilla


WWW
« Reply #10 on: July 02, 2005, 02:07:47 PM »

You look good Cheri!    Wink

  I must be the only one who was in alot of pain afterwards?   Undecided     No way would I have been in a bikini top 3 days after.

  Maybe the "upgrade" will go better because room has already been made for them!   Roll Eyes
  lol cheri went from being spoon fed, needing help to go potty,sleeping sitting up in a chair to........shopping today,trying on bikini tops all in a matter of days
Report to moderator   Logged
~flower~
Guest
« Reply #11 on: July 02, 2005, 02:16:46 PM »

  lol cheri went from being spoon fed, needing help to go potty,sleeping sitting up in a chair to........shopping today,trying on bikini tops all in a matter of days

   Angry  bitch!  j/k  Wink
Report to moderator   Logged
knny187
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 21926



« Reply #12 on: July 02, 2005, 02:48:51 PM »

well.....I think you prolly didn't need them....but glad to hear everything went well
Report to moderator   Logged
michael arvilla
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 18395


facebook.com/michael.arvilla


WWW
« Reply #13 on: July 02, 2005, 02:50:36 PM »

well.....I think you prolly didn't need them....but glad to hear everything went well
  thanks bro.....
Report to moderator   Logged
CQ
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Female
Posts: 7035


TGT


« Reply #14 on: July 02, 2005, 03:42:18 PM »

Look nice!
Report to moderator   Logged
Ruhl
Getbig II
**
Gender: Male
Posts: 18

Getbig!


« Reply #15 on: July 02, 2005, 04:42:23 PM »

WOW, perfect
Report to moderator   Logged
Earl1972
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 17526


stop pretending you hate this sport


« Reply #16 on: July 02, 2005, 09:46:30 PM »

Grin

- Hi Barbie!
- Hi Ken!
- You wanna go for a ride?
- Sure, Ken!
- Jump in!
- Ha ha ha ha!

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a blonde single girl in the fantasy world
Dress me up, take your time, I'm your dollie
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

You can touch, you can play
You can say I'm always yours, oooh whoa

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, be my friend, let us do it again
Hit the town, fool around, let's go party

You can touch, you can play
You can say I'm always yours
You can touch, you can play
You can say I'm always yours

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh

- Oh, I'm having so much fun!
- Well, Barbie, we're just getting started!
- Oh, I love you Ken!

damn I hated that song but that's funny shit Cheesy

cheri didn't need the fake stuff Sad

E
Report to moderator   Logged

E
Mark1
Getbig III
***
Gender: Male
Posts: 773


« Reply #17 on: July 03, 2005, 12:32:43 AM »

lose the top...  Cool
Report to moderator   Logged
brendan_192
Time Out
Getbig II
*
Posts: 267

Team Heath 2009


« Reply #18 on: July 03, 2005, 02:47:41 AM »

holy shit. im new to this board and im assuming from previous posts that michael arvilla is this chics boyfreind, is this just a joke or is michael seriously boning her. if so holy shit man you are the luckiest girl on here. that chic is sexy as hell
Report to moderator   Logged
EL-CeeDee
Getbig II
**
Posts: 85


A cut below..


« Reply #19 on: July 03, 2005, 03:56:52 AM »

- WOW -

niiiiiice......
Report to moderator   Logged
brendan_192
Time Out
Getbig II
*
Posts: 267

Team Heath 2009


« Reply #20 on: July 03, 2005, 04:06:44 AM »

sorry about that last post just checking something. if you write the C word it automatically changes to pussy. never new that
Report to moderator   Logged
Euro-monster
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 7588


Team Dutchie style!!


« Reply #21 on: July 03, 2005, 04:15:37 AM »

Looking good there Cheri!!!........ Wink
Report to moderator   Logged

?
Big Dicked Bob
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 11972


Master Technician - Raw Vaginal Insertion .|.


« Reply #22 on: July 03, 2005, 01:12:39 PM »

lose the top...  Cool
yea loose it.
Report to moderator   Logged
Freakzilla_2
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 4223



« Reply #23 on: July 03, 2005, 02:23:49 PM »

lose the top...  Cool
I'm gonna third that vote...

Freak Cool
Report to moderator   Logged
Cheri Lane
Guest
« Reply #24 on: July 03, 2005, 04:00:58 PM »

Thank you everyone   Grin

You're all very sweet.

I am sure Michael will post more pic, as you all know, he loves taking pictures.  Wink

STella.. Wink I am working on attaining your physique.  Thank you for giving me something to strive for.
Report to moderator   Logged
Pages: [1] 2 3 ... 35   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!