Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
December 12, 2017, 09:38:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: How on Earth did McQuay get the pro card  (Read 4033 times)
#1 Klaus fan
Getbig V
*****
Posts: 9209



« on: October 16, 2010, 02:18:03 PM »

4th man in the competition was a man called T.J Hewitt. His muscularity and thickness is on a whole different level compared to Stan. I believe it's a situation where you don't even need to look at the conditioning or aesthetic point of view. McQuay just looks thin from most of the angles. Hewitt was the most impressive competitior in his weightclass.


Report to moderator   Logged
Dreadlifter
Getbig IV
****
Gender: Male
Posts: 1481


Getbig!


« Reply #1 on: October 16, 2010, 02:19:16 PM »

I guess they decided Stanley's paid his dues.
Report to moderator   Logged
Stavios
Guest
« Reply #2 on: October 16, 2010, 02:24:01 PM »

great comparaison pics  Roll Eyes
Report to moderator   Logged
Army of One
Getbig V
*****
Posts: 25849



« Reply #3 on: October 16, 2010, 02:25:59 PM »

Mcquay came to go to war and the other guy just came to pose in his thong, big difference.
Report to moderator   Logged
dr.chimps
Getbig V
*****
Posts: 28381


Chimpus ergo sum


« Reply #4 on: October 16, 2010, 02:26:21 PM »

Jumpstart in 3...2...1...    Undecided

/way to go klaus
Report to moderator   Logged
#1 Klaus fan
Getbig V
*****
Posts: 9209



« Reply #5 on: October 16, 2010, 02:27:53 PM »

great comparaison pics  Roll Eyes

Please go ahead and post something better. Until then, this is the best we have.  Wink
Report to moderator   Logged
Captain Equipoise
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 12933


back from the dead...


WWW
« Reply #6 on: October 16, 2010, 02:30:06 PM »

Jumpstart in 3...2...1...    Undecided

/way to go klaus

x2 LOL

he probably gave all the judges an 'intimate guest posing session

hahahah
Report to moderator   Logged
Meso_z
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 17977



« Reply #7 on: October 17, 2010, 12:37:52 AM »

Just another DILLET. Great from the front, shitty from the back.

From the same show.





Report to moderator   Logged
Figo
Getbig V
*****
Posts: 8104



« Reply #8 on: October 17, 2010, 02:46:57 AM »

didnt McQuay already get his pro card? Huh
Report to moderator   Logged
Howard
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 12873



« Reply #9 on: October 17, 2010, 02:53:10 AM »

great comparaison pics  Roll Eyes
LOL, I know it hehehehe.
Satn has damn near perfect balance and shape and that is why he is an under 202 pro.
Report to moderator   Logged
Big Worm
Getbig IV
****
Posts: 3979


Really ? You finished turd my flend? Maricon..


« Reply #10 on: October 17, 2010, 04:50:36 AM »

Stan is nothing but an overhyped,model...Nothing special when he hits the stage... Don't get me wrong,the guy smokes me....But he wins,because he looks good in magazines(and on Jumpstarts wall).
Report to moderator   Logged
Meso_z
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 17977



« Reply #11 on: October 17, 2010, 05:13:47 AM »

Stan is nothing but an overhyped,model...Nothing special when he hits the stage... Don't get me wrong,the guy smokes me....But he wins,because he looks good in magazines(and on Jumpstarts wall).
thats right. Stan, appart from an appealing physique to the masses he also "sells".
Report to moderator   Logged
G_Thang
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 15015


The World South of the USA isnt for pussies!


WWW
« Reply #12 on: October 17, 2010, 05:16:12 AM »

stan was a small LHW and is a bottom dweller 202 but his money is made thru Dr Dre and celeb clients...so where he ranks in the IFBB is BS.  stan was moving fast on 40 yrs old which he is now...and they gave him the troy alves late career pro card special...or he ends up like Palumbo.  either way he is smarter than flex wheeler  Roll Eyes in which Dre should have been his clients.
Report to moderator   Logged

I got Brass!
#1 Klaus fan
Getbig V
*****
Posts: 9209



« Reply #13 on: October 17, 2010, 06:42:01 AM »

LOL, I know it hehehehe.
Satn has damn near perfect balance and shape and that is why he is an under 202 pro.

Yeah but you know, this is bodybuilding, bodybuilders should have some muscles.  Roll Eyes
Report to moderator   Logged
Parker
Getbig V
*****
Posts: 51800


He Sees The Stormy Anger Of The World


« Reply #14 on: October 17, 2010, 06:45:53 AM »

stan was a small LHW and is a bottom dweller 202 but his money is made thru Dr Dre and celeb clients...so where he ranks in the IFBB is BS.  stan was moving fast on 40 yrs old which he is now...and they gave him the troy alves late career pro card special...or he ends up like Palumbo.  either way he is smarter than flex wheeler  Roll Eyes in which Dre should have been his clients.
All Dre remembers is Flex Wheeler being in the Hospital in 94.
Report to moderator   Logged
dyslexic
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 7688


baddoggy


« Reply #15 on: October 17, 2010, 07:03:18 AM »

Stan is nothing but an overhyped,model...Nothing special when he hits the stage... Don't get me wrong,the guy smokes me....But he wins,because he looks good in magazines(and on Jumpstarts wall).


You said it. Talk to the "not-so-pretty" bodybuilders with 'better' physiques. Stan's face sells shit. (Physique ain't nothin' to poke a stick at either)-- he also claims to be a natty.



End of story.
Report to moderator   Logged
tendonitis
Getbig V
*****
Posts: 4599



« Reply #16 on: October 17, 2010, 07:29:27 AM »

Is Stan still in a gang?..............or still pretending to be in a gang?
Report to moderator   Logged
dyslexic
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 7688


baddoggy


« Reply #17 on: October 17, 2010, 12:23:45 PM »

Well, he does live in Northridge... that's more porn star shit than gang shit in that town.


Who knows? He could be one motherfukin badazz and we wouldnt even know it. Maybe the promotors are just plain threatened by him...
Report to moderator   Logged
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12425


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #18 on: October 17, 2010, 12:29:32 PM »

Well, he does live in Northridge... that's more porn star shit than gang shit in that town.


Who knows? He could be one motherfukin badazz and we wouldnt even know it. Maybe the promotors are just plain threatened by him...
He's got tattoos! He is clearly one dangerous mofo.
Report to moderator   Logged

!
KevinP85
Getbig IV
****
Posts: 2263



« Reply #19 on: October 17, 2010, 02:23:43 PM »

Well, he does live in Northridge... that's more porn star shit than gang shit in that town.


Who knows? He could be one motherfukin badazz and we wouldnt even know it. Maybe the promotors are just plain threatened by him...


Porter Ranch. Still isn't too far from Northridge, but a more upscale neighborhood.
Report to moderator   Logged
jumpstart
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6798


Getbig!


WWW
« Reply #20 on: October 17, 2010, 04:31:50 PM »

stop talking crap on stan! He's cool with me!
Report to moderator   Logged
Stavios
Guest
« Reply #21 on: October 17, 2010, 05:57:16 PM »

I'd kill to look like Stan circa 2003-2004 when he competed as a middleweight

crazy physique back then

now he lost some cuts
Report to moderator   Logged
lesaucer
Guest
« Reply #22 on: October 17, 2010, 06:03:58 PM »

I'd kill to look like Stan circa 2003-2004 when he competed as a middleweight

crazy physique back then

now he lost some cuts

1.5g test, 800mg eq, 400mg masteron, 500mg tren, 75mg ed proviron, gh 6iu. +lots of proteins and training.  There you go, no need to kill
Report to moderator   Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!