Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
April 17, 2014, 11:24:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Sit your whore ass down - is this cool in front of a child?  (Read 5751 times)
DBX
Time Out
Getbig III
*
Posts: 709


View Profile
« on: February 24, 2012, 03:49:12 PM »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bv9rBDowiqg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bv9rBDowiqg</a>

Father gets upset
Report to moderator   Logged
jaejonna
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 14824


Head Asian of Getbig


View Profile
« Reply #1 on: February 24, 2012, 03:53:04 PM »

haters gonna hate
Report to moderator   Logged

Living in your head.
StanZoLOL
Getbig IV
****
Posts: 1683



View Profile
« Reply #2 on: February 24, 2012, 03:54:03 PM »

Haha, love it.
Report to moderator   Logged
Voland
Time Out
Getbig IV
*
Posts: 2626


when you go scat you never come back ;)


View Profile
« Reply #3 on: February 24, 2012, 03:54:15 PM »

jap scat.
Report to moderator   Logged

Boundary Breaker
dustin
Getbig V
*****
Posts: 5908


HOLD ME BACK, VISSY!!!


View Profile
« Reply #4 on: February 24, 2012, 03:54:25 PM »

lol it was a friend of a friend of mine that posted that to YouTube and his Facebook. Shit blew up on my Facebook newsfeed so fast.

That's my favorite part of visiting the city... all the strung out hookers, trannies and other colourful characters. It's never a boring city. Grin
Report to moderator   Logged
Raymondo
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 5928


Ray of sunshine


View Profile
« Reply #5 on: February 24, 2012, 03:55:12 PM »

lol it was a friend of a friend of mine that posted that to YouTube and his Facebook. Shit blew up on my Facebook newsfeed so fast.

That's my favorite part of visiting the city... all the strung out hookers, trannies and other colourful characters. It's never a boring city. Grin

which city would that be?
Report to moderator   Logged
Voland
Time Out
Getbig IV
*
Posts: 2626


when you go scat you never come back ;)


View Profile
« Reply #6 on: February 24, 2012, 03:56:26 PM »

lol it was a friend of a friend of mine that posted that to YouTube and his Facebook. Shit blew up on my Facebook newsfeed so fast.

That's my favorite part of visiting the city... all the strung out hookers, trannies and other colourful characters. It's never a boring city. Grin

yummm

which city would that be?

x2  Grin
Report to moderator   Logged

Boundary Breaker
StanZoLOL
Getbig IV
****
Posts: 1683



View Profile
« Reply #7 on: February 24, 2012, 03:58:02 PM »

lol it was a friend of a friend of mine that posted that to YouTube and his Facebook. Shit blew up on my Facebook newsfeed so fast.

That's my favorite part of visiting the city... all the strung out hookers, trannies and other colourful characters. It's never a boring city. Grin

I don't think I've ever seen such blatent attention whoring here.  Cheesy
Report to moderator   Logged
wes
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 24346


The Power Cosmic


View Profile
« Reply #8 on: February 24, 2012, 03:58:20 PM »

Bitch better have my money !  Grin
Report to moderator   Logged
dustin
Getbig V
*****
Posts: 5908


HOLD ME BACK, VISSY!!!


View Profile
« Reply #9 on: February 24, 2012, 04:03:33 PM »

I don't think I've ever seen such blatent attention whoring here.  Cheesy

Nah, what's there to brag about? It was just amazing to see how much we all love our whores in Canada!

Even old grannies were sharing that shit with their Facebook friends!! lol Cool
Report to moderator   Logged
#1 Klaus fan
Getbig V
*****
Posts: 9217



View Profile
« Reply #10 on: February 24, 2012, 04:22:14 PM »

Like small children are gonna care.
Report to moderator   Logged
StanZoLOL
Getbig IV
****
Posts: 1683



View Profile
« Reply #11 on: February 24, 2012, 04:23:33 PM »

Nah, what's there to brag about? It was just amazing to see how much we all love our whores in Canada!

Even old grannies were sharing that shit with their Facebook friends!! lol Cool

Haha, by attention whoring I meant the whore on the train! Cheesy Usually they only pull that shit here at night when they're drunk, not in front of the kiddos. And believe me, I'm looking, I'd fucking welcome it since train journeys to get into the city for work aren't that exciting. Wink
Report to moderator   Logged
El Diablo Blanco
Getbig V
*****
Posts: 16572


Nom Nom Nom Nom


View Profile
« Reply #12 on: February 24, 2012, 04:24:30 PM »

Fucking homo. She looked like she would suck you dick if you offered her a kitkat bar.
Report to moderator   Logged
dustin
Getbig V
*****
Posts: 5908


HOLD ME BACK, VISSY!!!


View Profile
« Reply #13 on: February 24, 2012, 04:27:57 PM »

Haha, by attention whoring I meant the whore on the train! Cheesy Usually they only pull that shit here at night when they're drunk, not in front of the kiddos. And believe me, I'm looking, I'd fucking welcome it since train journeys to get into the city for work aren't that exciting. Wink

Oh okay then, I was confused lol

I know, man. And it's not like that shit doesn't happen all the time either. Like I said, it's always so fucking entertaining for me to just take a walk down the street. So many eye catching fuck ups like that. This one takes the cake for now though. I don't know what the fuck to say, all I can do is smile lol Cheesy
Report to moderator   Logged
Voice of Doom
Getbig IV
****
Posts: 2312


Everything is under control.


View Profile
« Reply #14 on: February 24, 2012, 04:36:24 PM »

Fucking homo. She looked like she would suck you dick if you offered her a kitkat bar.

exactly.

   "shame" alive and well in the 21st century
Report to moderator   Logged
T-rex
Getbig III
***
Posts: 457



View Profile
« Reply #15 on: February 24, 2012, 04:48:20 PM »

His child is gonna learn about whores sooner or later. Why not learn from the best. Dude was def not a getbigger.

A true getbigger would have had his laser pointer and powerpoint presentation packet out and ready. Assuming it was his son.
If it was his daughter, blindfold on and earplugs in.
Report to moderator   Logged
E-Kul
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 9674


Space: The final frontier


View Profile
« Reply #16 on: February 24, 2012, 05:46:02 PM »

Homos hate pussy!  The poor girl was just practising her pole routine before work, some homos are so insensitive!
Report to moderator   Logged

V
apply85
Getbig IV
****
Posts: 3842


View Profile
« Reply #17 on: February 24, 2012, 05:47:46 PM »

hi five bro
Report to moderator   Logged
240 is Back
Getbig V
*****
Posts: 79869


Complete website for only $300- www.300website.com


View Profile WWW
« Reply #18 on: February 24, 2012, 05:48:22 PM »

Bitch better have my money !  Grin

i dont charge by the inch, i charge by the foot.  think i'm lying, here take a look.


AMG approved.
Report to moderator   Logged

Wiggs
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 30649


Child of Y'srael


View Profile
« Reply #19 on: February 24, 2012, 07:29:19 PM »

whores....mmmmmmmmmmm Tongue
Report to moderator   Logged

7
MB_722
Getbig V
*****
Posts: 11127


RIP Keith


View Profile
« Reply #20 on: February 24, 2012, 07:36:17 PM »

see this is where I'm 50/50.

On one hand I'm a dirty perv on the other I like class. I can understand why he's pissed.
Report to moderator   Logged
The Abdominal Snoman
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 15573


^^^SURVEILLANCE TRIBE APPROVED^^^


View Profile
« Reply #21 on: February 24, 2012, 07:40:18 PM »

If the video would have went 20 seconds longer, you would have heard from the same guy whispering "i'll stop yelling if you give me a blow job"...Or him whispering "hey look, i'm cool with it, in fact you're hot as hell. Its just my bitch wife told me to yell that at you because she doesn't have the balls to saying anything. So could you please just sit down and pretend like I don't have a pants teepee right now. Look here's my ATM card, lets meet up after I dump this bitch off. The pin number is BOSCO. Take as much as the machine lets you"
Report to moderator   Logged
tbombz
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19049


Psalms 150


View Profile
« Reply #22 on: February 24, 2012, 07:43:32 PM »

what a repressed douche.
Report to moderator   Logged
tommywishbone
Competitors II
Getbig V
******
Posts: 14387


Biscuit


View Profile
« Reply #23 on: February 24, 2012, 07:49:47 PM »

That guy was just popcorn pimpin'.
Report to moderator   Logged

P
WOOO
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 15896


Mr. Unpopular


View Profile
« Reply #24 on: February 24, 2012, 08:21:39 PM »

Haha, love it.

BAAAMM
Report to moderator   Logged
Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!