Author Topic: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)  (Read 42451 times)

Euro-monster

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 7583
  • Team Dutchie style!!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #50 on: April 13, 2012, 12:09:00 PM »
Deze knakker dus, http://veensecurity.com/veensecurity.com/veensecurity.com.html

Hier met lady blabla




Super shop skills hahahaha...hij heeft trouwens wel een kop om op te slaan .... >:(
?

Tito24

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 20638
  • I'm a large man but.. one with a plan
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #51 on: April 13, 2012, 12:11:11 PM »
mongolen, nemen bbing veelte serieus, get a life

Euro-monster

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 7583
  • Team Dutchie style!!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #52 on: April 13, 2012, 12:11:46 PM »
jazeker..... bro!!

90% van de mensen zijn niet te vertrouwen..... echt....
zijn je "vrienden" totdat er stront aan de knikker komt.... dan pas zie je werkelijk hoe iemand is....
als alles goed gaat en iedereen happy is, is het makkelijk om een leuk persoon te zijn....
het is in slechte tijden dat je je echte vrienden leert kennen....
en die heb je maar weinig...!!


Klopt als een zwerende vinger man....helaas...maar ja..van je fouten moet je leren zeg ik altijd maar....wel jammer dat het zoveel tijd en geld kost..... :-\

ja heh?  mijn maat had hem op de fibo afgelopen jaar gezien... flink stuk kleiner....
ed zei tegen hem ik heb een mooie run gehad... is klaar nu....


je moet je grensen kennen...geldt voor een bb en in het leven algemeen.... ;)
?

OptimusPrime1980

  • Getbig IV
  • ****
  • Posts: 2292
  • FODA SE! ;)
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #53 on: April 13, 2012, 12:28:22 PM »
Klopt als een zwerende vinger man....helaas...maar ja..van je fouten moet je leren zeg ik altijd maar....wel jammer dat het zoveel tijd en geld kost..... :-\

je moet je grensen kennen...geldt voor een bb en in het leven algemeen.... ;)
ed was een feestbeest hoor!!
lol... in 2002 ook op de grand prix van yates toen..... stond ie zo leip als een bos uien op het podium! lol.... ;D ;D ;D ;D ;D
zag er toen wel goed uit btw!! k vond dat zijn allerbeste showing ooit...
Be Happy,
Optimus

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #54 on: April 13, 2012, 12:42:16 PM »
wow .. is that fag language?
Grappig dat gewoon niemand de moeite neemt op die kutzigeuner te reageren.... ;D ;D

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #55 on: April 13, 2012, 12:43:52 PM »
Ik hou van Dutchieland
I thought you hated our guts.... ;D

freespirit

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 9535
  • Revolt!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #56 on: April 13, 2012, 12:46:35 PM »
Grappig dat gewoon niemand de moeite neemt op die kutzigeuner te reageren.... ;D ;D

Ieder dorp heeft zijn eigen dorpsgek, hoewel die uberman ook wel aardig gestoord is, maar die heeft hier nog niks gezegd.   :)

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #57 on: April 13, 2012, 12:47:58 PM »
Die Uberman is vooral zo vermoeiend.... ;)

Tito24

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 20638
  • I'm a large man but.. one with a plan
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #58 on: April 13, 2012, 12:53:01 PM »
ik geloof dat ed wel een goede vent is. maar is meestal niet zo'n fris wereldje dat van bodybuilding

MONSTER_TRICEPS

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 4255
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #59 on: April 13, 2012, 01:19:01 PM »
Wil je hiermee aangeven, "tito24" (wat een naam overigens) dat het bezwangeren van handfruit niet echt als doorsnee geclassificeerd kan worden?

mass243

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 12873
  • On right side of the history!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #60 on: April 13, 2012, 01:22:02 PM »


wow !

Sorry for writing in english here on this Dutch board  ::) 


 ;D

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #61 on: April 13, 2012, 01:25:45 PM »
Wil je hiermee aangeven, "tito24" (wat een naam overigens) dat het bezwangeren van handfruit niet echt als doorsnee geclassificeerd kan worden?
Pompelmoes.

mass243

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 12873
  • On right side of the history!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #62 on: April 13, 2012, 01:26:14 PM »
Pompelmoes.


Ik zou graag een paar Nederlandse meisjes neuken.

DroppingPlates

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 49987
  • Team Pocahontas
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #63 on: April 13, 2012, 01:26:33 PM »

wow !

Sorry for writing in english here on this Dutch board  ::) 


 ;D

It's close to the Finnish language, isn't it?

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #64 on: April 13, 2012, 01:26:43 PM »

wow !

Sorry for writing in english here on this Dutch board  ::) 


 ;D
But nothing as weird as Finnish....... 8)

MONSTER_TRICEPS

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 4255
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #65 on: April 13, 2012, 01:27:20 PM »

DroppingPlates

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 49987
  • Team Pocahontas
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #66 on: April 13, 2012, 01:28:07 PM »

Ik zou graag een paar Nederlandse meisjes neuken.

Yes, the weather is fine here

OptimusPrime1980

  • Getbig IV
  • ****
  • Posts: 2292
  • FODA SE! ;)
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #67 on: April 13, 2012, 01:29:55 PM »
ik geloof dat ed wel een goede vent is. maar is meestal niet zo'n fris wereldje dat van bodybuilding
ed was altijd een superaardige gast! niet s'werelds slimste.... maar erg aardig...
hij heeft gewoon TE veel van zijn lichaam gevraagd...
bodybuilders zijn over het algemeen dikke aandachtsvragers...kijk op wedstrijden maar naar het parkeergebied.. lol... vol met veel te grote en blinkende velgen en "foute" auto's hahaha
en dan de vrouwen, van die geblondeerde poppies in rare pakjes niet zelden met neptieten... en gasten die ernaast lopen en geen oog hebben voor hun vrouw, maar kijken of ze zelf wel gezien worden.....
ik moest altijd zo lachen... ik vind wedstrijden erg leuk, maar die poppekast eromheen vreselijk hahahaha echt.....

maar goed, veel uiterlijk vertoon vraagt geld.... en geld is niet makkelik verdient, dus hebben vele bb "zaakjes" erbij..... dan nog de anabolen handel wat inmiddels over is genomen door criminele organisaties....
plus het feit dat veel criminelen vaak dezelfde mindset hebben als de bb zelf.... aandachtsgeil.....
houden van veel uiterlijk vertoon etc etc.... trainen niet zelden ook zelf.....
veel mensen van de vechtsportwereld zie je ook op bodybuilding wedstrijden, ik heb dick vrij erg vaak gezien met zijn "vrienden" lol.... het is een erg klein maar behoorlijk ziek wereldje....
dick vrij sloeg yates zelfs ko op zijn eigen Grand Prix...... verdient overigens van wat ik begreep... lol....
Be Happy,
Optimus

mass243

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 12873
  • On right side of the history!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #68 on: April 13, 2012, 01:30:36 PM »
It's close to the Finnish language, isn't it?

At least doesn't sound / look like that to me....

Maybe some similarities can be seen with Swedish ( what I speak a little) though

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #69 on: April 13, 2012, 01:31:07 PM »

Ik zou graag een paar Nederlandse meisjes neuken.
Come visit Holland. Lotsa Dutch getbiggers you can stay at...Tito would be perfect for Bed and breakfast.

mass243

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 12873
  • On right side of the history!
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #70 on: April 13, 2012, 01:38:51 PM »
Come visit Holland. Lotsa Dutch getbiggers you can stay at...Tito would be perfect for Bed and breakfast.


I don't even dare to imagine the breakfast at Tito's  ;D ;D
But seriously I sure would like to visit Netherlands some day.

DroppingPlates

  • Competitors II
  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 49987
  • Team Pocahontas
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #71 on: April 13, 2012, 01:44:52 PM »
ed was altijd een superaardige gast! niet s'werelds slimste.... maar erg aardig...
hij heeft gewoon TE veel van zijn lichaam gevraagd...
bodybuilders zijn over het algemeen dikke aandachtsvragers...kijk op wedstrijden maar naar het parkeergebied.. lol... vol met veel te grote en blinkende velgen en "foute" auto's hahaha
en dan de vrouwen, van die geblondeerde poppies in rare pakjes niet zelden met neptieten... en gasten die ernaast lopen en geen oog hebben voor hun vrouw, maar kijken of ze zelf wel gezien worden.....
ik moest altijd zo lachen... ik vind wedstrijden erg leuk, maar die poppekast eromheen vreselijk hahahaha echt.....

maar goed, veel uiterlijk vertoon vraagt geld.... en geld is niet makkelik verdient, dus hebben vele bb "zaakjes" erbij..... dan nog de anabolen handel wat inmiddels over is genomen door criminele organisaties....
plus het feit dat veel criminelen vaak dezelfde mindset hebben als de bb zelf.... aandachtsgeil.....
houden van veel uiterlijk vertoon etc etc.... trainen niet zelden ook zelf.....
veel mensen van de vechtsportwereld zie je ook op bodybuilding wedstrijden, ik heb dick vrij erg vaak gezien met zijn "vrienden" lol.... het is een erg klein maar behoorlijk ziek wereldje....
dick vrij sloeg yates zelfs ko op zijn eigen Grand Prix...... verdient overigens van wat ik begreep... lol....

Ja idd, die circus toestanden heb ik dus ook gezien op wedstrijden, vooral in het Congresgebouw, zowel fascinerend als sneu om te zien. Nou ja, altijd nog beter dan een voetbalwedstrijd, dat was pas echt treurig...
Wat dat betreft blij dat mijn huidige gym niet bepaald "hardcore" is, op een paar Neanderthalers na.

Dr Dutch

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 19936
  • The Incredible Dr Dutch
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #72 on: April 13, 2012, 01:48:31 PM »
At least doesn't sound / look like that to me....

Maybe some similarities can be seen with Swedish ( what I speak a little) though

Dutch is a bit like Swedish but not at all close to Finnish...like Chinese to us.

OptimusPrime1980

  • Getbig IV
  • ****
  • Posts: 2292
  • FODA SE! ;)
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #73 on: April 13, 2012, 02:33:30 PM »
Ja idd, die circus toestanden heb ik dus ook gezien op wedstrijden, vooral in het Congresgebouw, zowel fascinerend als sneu om te zien. Nou ja, altijd nog beter dan een voetbalwedstrijd, dat was pas echt treurig...
Wat dat betreft blij dat mijn huidige gym niet bepaald "hardcore" is, op een paar Neanderthalers na.
lol! mee eens.....
ach er waren ook wel een paar leuke gasten bij die het ook zagen voor wat het was... maar echt 90% is TE triest!
Be Happy,
Optimus

Tito24

  • Getbig V
  • *****
  • Posts: 20638
  • I'm a large man but.. one with a plan
Re: Phil Heath in Holland (videos, 2012-4-9)
« Reply #74 on: April 14, 2012, 12:37:17 AM »
ed was altijd een superaardige gast! niet s'werelds slimste.... maar erg aardig...
hij heeft gewoon TE veel van zijn lichaam gevraagd...
bodybuilders zijn over het algemeen dikke aandachtsvragers...kijk op wedstrijden maar naar het parkeergebied.. lol... vol met veel te grote en blinkende velgen en "foute" auto's hahaha
en dan de vrouwen, van die geblondeerde poppies in rare pakjes niet zelden met neptieten... en gasten die ernaast lopen en geen oog hebben voor hun vrouw, maar kijken of ze zelf wel gezien worden.....
ik moest altijd zo lachen... ik vind wedstrijden erg leuk, maar die poppekast eromheen vreselijk hahahaha echt.....

maar goed, veel uiterlijk vertoon vraagt geld.... en geld is niet makkelik verdient, dus hebben vele bb "zaakjes" erbij..... dan nog de anabolen handel wat inmiddels over is genomen door criminele organisaties....
plus het feit dat veel criminelen vaak dezelfde mindset hebben als de bb zelf.... aandachtsgeil.....
houden van veel uiterlijk vertoon etc etc.... trainen niet zelden ook zelf.....
veel mensen van de vechtsportwereld zie je ook op bodybuilding wedstrijden, ik heb dick vrij erg vaak gezien met zijn "vrienden" lol.... het is een erg klein maar behoorlijk ziek wereldje....
dick vrij sloeg yates zelfs ko op zijn eigen Grand Prix...... verdient overigens van wat ik begreep... lol....

haha ja goede analyse, int begin keek ik nog tegen die lui op maar inmiddels vind ik het maar een sneu wereldje.

ook niet te vergeten de "incasso" bedrijfjes van sommige van deze jongens  :-\