Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
August 22, 2014, 06:49:59 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Print  
Author Topic: Glen is looking good!  (Read 5132 times)
Disgusted
Expert
Getbig V
*****
Posts: 10693


Getbig!


View Profile
« Reply #50 on: July 28, 2008, 02:25:53 PM »

Glen, hope you are enjoyong your pop tarts and cookies today.  Smiley
Report to moderator   Logged
Alex23
Guest
« Reply #51 on: July 28, 2008, 02:48:21 PM »

Tempting as it sounds, I would end up getting C.P.S. called on me for child abuse....lol




hahahaha
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #52 on: July 28, 2008, 05:17:28 PM »

Glen, hope you are enjoyong your pop tarts and cookies today.  Smiley

damn jim, pop tarts and cookies have never tasted so god damn good. Well tomorrow its back to chicken and eggs Sad    Wink


Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #53 on: July 28, 2008, 05:17:56 PM »

Grin

Hi old friend Smiley

Report to moderator   Logged
Stavios
Guest
« Reply #54 on: July 29, 2008, 01:44:56 PM »

looking incredible Flex !

good job with the diet
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #55 on: July 29, 2008, 06:03:25 PM »

looking incredible Flex !

good job with the diet

Thanx bro,

Getting used to the diet, it isnt that bad at all. Its really simple, so thats good for somebody like me, and who can complain with a diet that lets u eat poptarts haha Smiley
Report to moderator   Logged
candidizzle
Getbig V
*****
Posts: 9052


Trueprotein.com 5% discount code= TRB953


View Profile
« Reply #56 on: July 29, 2008, 06:11:41 PM »

dont pop tarts have trans fats ?
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #57 on: July 29, 2008, 06:16:31 PM »

dont pop tarts have trans fats ?

and your point?
Report to moderator   Logged
Butterbean
Special Guests
Getbig V
******
Posts: 19460


View Profile
« Reply #58 on: July 29, 2008, 06:26:58 PM »

Looking good....good job flex!
Report to moderator   Logged

R
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #59 on: July 29, 2008, 06:27:43 PM »

Looking good....good job flex!

Thanx Stella, and come over the positive board more often, we are trying to do some big things here Smiley
Report to moderator   Logged
Overload
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6856

KO Artist


View Profile
« Reply #60 on: July 30, 2008, 07:10:12 AM »

Looking great Flex.

Cool
Report to moderator   Logged
QuakerOats
Time Out
Getbig V
*
Posts: 13662

bring amberlamps!!!


View Profile
« Reply #61 on: July 30, 2008, 08:47:46 AM »

 Grin
Report to moderator   Logged
Disgusted
Expert
Getbig V
*****
Posts: 10693


Getbig!


View Profile
« Reply #62 on: July 31, 2008, 10:40:19 AM »

dont pop tarts have trans fats ?

Yes, but they taste good.  Grin No real reason for them other than Glen wanted them.  Smiley
Report to moderator   Logged
Stavios
Guest
« Reply #63 on: July 31, 2008, 10:53:31 AM »

Yes, but they taste good.  Grin No real reason for them other than Glen wanted them.  Smiley

I would have to say that Glenn has bad taste for cheat meals  Cool
Report to moderator   Logged
candidizzle
Getbig V
*****
Posts: 9052


Trueprotein.com 5% discount code= TRB953


View Profile
« Reply #64 on: July 31, 2008, 01:05:23 PM »



flex you CHOSE pop tarts dude??

i gotta agree with stavios

dang, no carb/lo carbs diet i would have asked for a huge plate of pork fried rice or a loaf of garlic bread !! pop tarts... lol..
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #65 on: July 31, 2008, 03:48:20 PM »

I would have to say that Glenn has bad taste for cheat meals  Cool

haha, pop tarts isnt all I had lol.  Wink

and my daughter eats them all the time, and they smell so damn good when im getting them out the toaster for her, i had to have one
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #66 on: July 31, 2008, 04:36:30 PM »


flex you CHOSE pop tarts dude??

i gotta agree with stavios

dang, no carb/lo carbs diet i would have asked for a huge plate of pork fried rice or a loaf of garlic bread !! pop tarts... lol..

To each his own, neither garlic bread or pork fried rice do a thing for me. I have a sweet tooth, so pop tarts, cookies, donuts etc are what i CRAVE
Report to moderator   Logged
PANDAEMONIUM
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6587


I pick on noobs because they deserve it


View Profile
« Reply #67 on: August 03, 2008, 11:05:46 PM »

Awesome job on the dieting, etc., flexington.  But even more congrats on your rugrat. Cool
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #68 on: August 03, 2008, 11:12:23 PM »

Awesome job on the dieting, etc., flexington.  But even more congrats on your rugrat. Cool

Thanx Panda! Ill post some more pics up in a few weeks!
Report to moderator   Logged
PANDAEMONIUM
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 6587


I pick on noobs because they deserve it


View Profile
« Reply #69 on: August 03, 2008, 11:18:03 PM »

Thanx Panda! Ill post some more pics up in a few weeks!

Good to hear.  Best of luck with the continued dieting.
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #70 on: August 03, 2008, 11:18:47 PM »

Good to hear.  Best of luck with the continued dieting.
Thanx, ill do the best I can with my beastly 140lbs physique  Grin
Report to moderator   Logged
Butterbean
Special Guests
Getbig V
******
Posts: 19460


View Profile
« Reply #71 on: August 05, 2008, 02:20:50 PM »

haha, pop tarts isnt all I had lol.  Wink

and my daughter eats them all the time, and they smell so damn good when im getting them out the toaster for her, i had to have one
You could resist them easier if you didn't toast them for her.  Make her eat them raw Angry



j/k Grin

For my cheat meals I really wanted cereal and wine....so that is what I had Smiley
Report to moderator   Logged

R
LatsMcGee
Getbig V
*****
Posts: 7480


Getbig!


View Profile
« Reply #72 on: August 08, 2008, 03:18:25 AM »

i thought this was  thread abou glen danzig

That Glen has gotten too fat for his mesh tank tops,  I'm expecting Flexington to start rocking the tanks soon.  Good job broseph.
Report to moderator   Logged
flexingtonsteele
Competitors II
Getbig V
******
Gender: Male
Posts: 5666


The new age pussy Punisher!


View Profile
« Reply #73 on: August 14, 2008, 11:36:18 PM »

Since I know everyone has been anxiously awaiting updated pics. Here u go, took this one 2nite. Smiley


* 8-14.JPG (267.35 KB, 1372x1828 - viewed 135 times.)
Report to moderator   Logged
Moosejay
Guest
« Reply #74 on: August 15, 2008, 06:07:16 AM »

Since I know everyone has been anxiously awaiting updated pics. Here u go, took this one 2nite. Smiley

VG. Thick legs. Just twist your body a bit in FDB to show more lats....it can be done.
Report to moderator   Logged
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!