Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
November 26, 2014, 04:26:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Dr. Dre's face  (Read 4296 times)
VY_BUFF
Getbig II
**
Posts: 110

Getbig!


« Reply #25 on: November 20, 2011, 09:57:16 AM »

No, but I did notice when I start to jerk off, you open your mouth "vy_buffhomo"

haha
your insults are cute.
I think it's kinda ghey to jerk off when there are other men in the room.
but don't worry, I think you're just a little messed up cuz you were probably molested as a boy.
You could try praying the ghey away, and I'm sure Allah will help you on your journey.
Good luck and God speed.
Report to moderator   Logged
JimmyJam1974
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 5257


"No sir, the ball ain't heavy." - Herschel Walker


« Reply #26 on: November 20, 2011, 10:14:55 AM »

Dre looks like shit. No more than a couple of years older than LL or Will Smith, both of whom look fifteen years younger than he does.

East Coast for the win!  Cheesy
Dirty South for the win

Report to moderator   Logged

UGA
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #27 on: November 20, 2011, 10:24:20 AM »

Dirty South for the win


nope...neither of those two are close in age to the others mentioned
Outcast is a 90's duo...much younger
Report to moderator   Logged

!
JimmyJam1974
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 5257


"No sir, the ball ain't heavy." - Herschel Walker


« Reply #28 on: November 20, 2011, 10:26:19 AM »

nope...neither of those two are close in age to the others mentioned
Outcast is a 90's duo...much younger
Oh boy.. You must have been picked on as a kid - no doubt. #clueless
Report to moderator   Logged

UGA
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #29 on: November 20, 2011, 10:35:04 AM »

Oh boy.. You must have been picked on as a kid - no doubt. #clueless
Huh
color me clueless because ya lost me, homie
Report to moderator   Logged

!
johnnynoname
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 16606


metrosexual superstar


« Reply #30 on: November 20, 2011, 11:02:51 AM »

Huh
color me clueless because ya lost me, homie

dude- your real name is Ira Glassman- Stop with the ghetto act
Report to moderator   Logged
JimmyJam1974
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 5257


"No sir, the ball ain't heavy." - Herschel Walker


« Reply #31 on: November 20, 2011, 11:05:38 AM »

dude- your real name is Ira Glassman- Stop with the ghetto act
Report to moderator   Logged

UGA
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #32 on: November 20, 2011, 11:07:41 AM »

dude- your real name is Ira Glassman- Stop with the ghetto act
Huh

there is no "ghetto act" coming from me, my cock-gobbling friend
Report to moderator   Logged

!
Tito24
Getbig V
*****
Posts: 20644

I'm a large man but.. one with a plan


« Reply #33 on: November 20, 2011, 11:09:08 AM »

you could hide 2 phil heaths behind dre.
Report to moderator   Logged
johnnynoname
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 16606


metrosexual superstar


« Reply #34 on: November 20, 2011, 11:11:38 AM »

Huh

there is no "ghetto act" coming from me, my cock-gobbling friend


I'll smack you so hard that I'd knock your yarmulke off your head
Report to moderator   Logged
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #35 on: November 20, 2011, 11:15:22 AM »



lol...now I'm no longer Black. Tongue Somebody tell "The Coach", "Wiggs", & PEA BRAIN. Grin
Report to moderator   Logged

!
Schnauzer
Getbig IV
****
Posts: 2848


« Reply #36 on: November 20, 2011, 11:17:50 AM »

haha
your insults are cute.
I think it's kinda ghey to jerk off when there are other men in the room.
but don't worry, I think you're just a little messed up cuz you were probably molested as a boy.
You could try praying the ghey away, and I'm sure Allah will help you on your journey.
Good luck and God speed.

Umm, OK, "allah" Roll Eyes. Your comeback is weak, you are weak, go away idiot.
Report to moderator   Logged
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #37 on: November 20, 2011, 11:19:13 AM »

I'll smack you so hard that I'd knock your yarmulke off your head
Roll Eyes
The only "smacking" you like is the sound of testicles smacking up against your perineum.
Report to moderator   Logged

!
johnnynoname
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 16606


metrosexual superstar


« Reply #38 on: November 20, 2011, 11:30:18 AM »

Roll Eyes
The only "smacking" you like is the sound of testicles smacking up against your perineum.

look- I don't want to further anger you

I want to be a actor someday and I know how your people run Hollywood so I'm gonna stfu
Report to moderator   Logged
Wiggs
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 31777


Child of Y'srael


« Reply #39 on: November 20, 2011, 12:49:54 PM »

look- I don't want to further anger you

I want to be a actor someday and I know how your people run Hollywood so I'm gonna stfu

lol...He's blackpanther black Johnny.  He hates anything ligher than a paperbag...He was pissed when Obama didn't have the White House painted darker and called him a sell out.

He hates himself because he has white teeth and the whites of his eyes.
Report to moderator   Logged

7
True
Getbig IV
****
Gender: Male
Posts: 1419


Zero Tolerance


« Reply #40 on: November 20, 2011, 01:23:25 PM »

60's.....are you some sort of idiot?  he looks OK for his age..Tren Face

 Roll Eyes
Report to moderator   Logged
Big N
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 5545


Veteran Fella


« Reply #41 on: November 20, 2011, 02:10:34 PM »

This guy sure is on something around the age he's at, I think late 30's or early 40's.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xXV8Wd4ymCw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xXV8Wd4ymCw</a>
Report to moderator   Logged

#
viking1
Getbig V
*****
Posts: 4042



« Reply #42 on: November 20, 2011, 02:14:57 PM »

This guy sure is on something around the age he's at, I think late 30's or early 40's.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xXV8Wd4ymCw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xXV8Wd4ymCw</a>

dre's covering up his synthol shoulders  Cheesy
Report to moderator   Logged
Benny B
Time Out
Getbig V
*
Gender: Male
Posts: 12426


Ron = 'Princess L' & many other gimmicks - FACT!


WWW
« Reply #43 on: November 20, 2011, 05:39:54 PM »

lol...He's blackpanther black Johnny.  He hates anything ligher than a paperbag...He was pissed when Obama didn't have the White House painted darker and called him a sell out.

He hates himself because he has white teeth and the whites of his eyes.

PATHETIC

All NIGGS continues to do when it comes to me is to say "he hates white people" like a broken record. The obese, unemployed, weed-addicted whore monger has scrambled eggs for brains.  Roll Eyes

Report to moderator   Logged

!
newmom
Guest
« Reply #44 on: November 20, 2011, 05:43:43 PM »

look- I don't want to further anger you

I want to be a actor someday and I know how your people run Hollywood so I'm gonna stfu

 Grin
Report to moderator   Logged
LittleJ
Getbig IV
****
Posts: 2267



« Reply #45 on: November 20, 2011, 07:57:45 PM »

Grin
  Roll Eyes
Report to moderator   Logged
240 is Back
Getbig V
*****
Posts: 84905


Complete website for only $300- www.300website.com


WWW
« Reply #46 on: November 20, 2011, 08:09:36 PM »

eminem... he's 40?
Report to moderator   Logged

Lungrenisback
Getbig V
*****
Posts: 6286


Team Canada!!!


« Reply #47 on: November 20, 2011, 08:41:27 PM »

60's.....are you some sort of idiot?  he looks OK for his age..Tren Face
X2


These boy hood delusions that no one gets old until 60 is a laugh. Everyone and I mean everyone looks old past 50. And up until 50 age is relative to your face. My folks are in there late 40s and they still like there 40 but they looks like they were 40 when they were 30, some people are like that.
Report to moderator   Logged
OneMoreRep
Moderator
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 9378



« Reply #48 on: November 20, 2011, 08:52:08 PM »

Dre showing signs of an early Roelly jawline..



"1"
Report to moderator   Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!