Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
October 15, 2019, 06:05:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 101   Go Down
  Print  
Author Topic: Getbig Physique Rankings - List and Rules on Page 1  (Read 269059 times)
bigbobs
Getbig V
*****
Posts: 9679


Islam, Nasser and Corvettes.


« Reply #1350 on: October 22, 2011, 12:23:09 PM »

Looking much better now bigbobs, weird cause it didn't even look like you had any hair on your back  Huh

All brown men have hair on their back Wink  Mine isn't as bad as many others though.
Report to moderator   Logged
bigbobs
Getbig V
*****
Posts: 9679


Islam, Nasser and Corvettes.


« Reply #1351 on: October 22, 2011, 12:24:11 PM »

Surprise of the thread, for me. Damn good physique! Your parents have a nice place, too!  Tongue

haha thanks man, that's flattering coming from a freak like you.

Shocked

great shot bobs!!.. it reminds me of this pic. of the wizard Cheesy

NASSER was incredibly dry in that shot, you can see practically every muscle fiber!    Shocked
Report to moderator   Logged
bigbobs
Getbig V
*****
Posts: 9679


Islam, Nasser and Corvettes.


« Reply #1352 on: October 22, 2011, 12:27:02 PM »

Big Bobs looking ultra-impressive and definately the dark horse/surprise of the thread!

Get your butt up onstage Bob......NOW!!!

You would do great as a middleweight or lightheavy IMO.



Thanks again wes, I would need to grow into light-heavy but middleweight I can and do intend to.

Whatever.. anyway.. I added to bigbobs pic what I thought was his best back shot



I think I have a better front shot too  Cool  Took this one last night, same time as the back shots, but didn't post it here.



* IMG-20111022-00882.jpg (59.38 KB, 360x480 - viewed 360 times.)
Report to moderator   Logged
Hulkotron
Getbig V
*****
Posts: 23245


More Nordics


« Reply #1353 on: October 22, 2011, 12:27:46 PM »

BigBobs you should change your nick to LeanBobs
Report to moderator   Logged
jaejonna
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 14930


Head Asian of Getbig


« Reply #1354 on: October 22, 2011, 02:05:46 PM »

Big bobs is a man with lean muscles. Looking good stud.
Report to moderator   Logged

L
Domthemilky
Getbig II
**
Gender: Male
Posts: 288


PENNNTAAAKILLLL


« Reply #1355 on: October 22, 2011, 02:24:39 PM »

Damn rearden has got pretty damn lean over the last few months. crazy to see such a transformation GJ. Bigbobs looking awesome too, specially if its all natural  Grin
Report to moderator   Logged
The_Leafy_Bug
Guest
« Reply #1356 on: October 22, 2011, 02:25:17 PM »

\\


are you implying those arent my quads by any chance? envy can  be an ugly thing

Ive seen your pics...you act like  big shot around these kids.. the fact is you cant even stand next to me on stage . I'd make look like a 3rd grader
I don't act like a big shot. I can't help that you interpret my posts like that. Anyone who has met me knows im pretty humble and i know im a small shot.
Report to moderator   Logged
SF1900
Getbig V
*****
Posts: 44261



« Reply #1357 on: October 22, 2011, 02:26:39 PM »

Bigbob, you sort of look like johnnynoname (facial wise)  Cheesy Cheesy
Report to moderator   Logged

X
BiGHer
Getbig IV
****
Posts: 1414



« Reply #1358 on: October 22, 2011, 03:58:28 PM »

Figured I'd throw a new pic on here.  Took this last night after eating 43 pieces of sushi  Smiley lol.  Still off season... 243 in this pic.

Sorry it's a shitty cell phone pic.  I'm gonna have my training partner take new ones in the next week or 2 to review my offseason progress and I'll put those up in a thread for you guys. 


* IMG-20111021-00024.jpg (338.13 KB, 1600x1200 - viewed 498 times.)
Report to moderator   Logged
njflex
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28056


HEY PAISAN


« Reply #1359 on: October 22, 2011, 04:44:01 PM »

Figured I'd throw a new pic on here.  Took this last night after eating 43 pieces of sushi  Smiley lol.  Still off season... 243 in this pic.

Sorry it's a shitty cell phone pic.  I'm gonna have my training partner take new ones in the next week or 2 to review my offseason progress and I'll put those up in a thread for you guys. 
good delts,traps,chest,,,243 how tall?
Report to moderator   Logged
wes
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 36106


The Power Cosmic


« Reply #1360 on: October 22, 2011, 04:50:52 PM »

I need to take some gym shots this week before I get any fucking older!  Grin

I look much better in the gym than on stage........unfortunate ly! Sad
Report to moderator   Logged
njflex
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28056


HEY PAISAN


« Reply #1361 on: October 22, 2011, 05:04:22 PM »

I need to take some gym shots this week before I get any fucking older!  Grin

I look much better in the gym than on stage........unfortunate ly! Sad
go wes....
Report to moderator   Logged
TruthHurts
Guest
« Reply #1362 on: October 22, 2011, 05:15:59 PM »

I think if I nail it right I could move up ahead of MattT. Everyone above him is ridiculous. I think he's a bit high, though. No legs  Tongue



No offends bro but he smokes you.

Report to moderator   Logged
newmom
Guest
« Reply #1363 on: October 22, 2011, 05:22:04 PM »

I need to take some gym shots this week before I get any fucking older!  Grin

I look much better in the gym than on stage........unfortunate ly! Sad

oh brother, nugget will graduate high school before you figure that shit out
Report to moderator   Logged
Bam-bam
Getbig V
*****
Posts: 4503



« Reply #1364 on: October 22, 2011, 05:24:28 PM »

mattc has insane structure, should be ranked where he is or even higher
Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #1365 on: October 22, 2011, 05:25:54 PM »

mattc has insane structure, should be ranked where he is or even higher

Yes, but he needs a step stool to reach a door knob.
Report to moderator   Logged
njflex
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28056


HEY PAISAN


« Reply #1366 on: October 22, 2011, 05:27:30 PM »

mattc has insane structure, should be ranked where he is or even higher
u mean matt t,,,matt c is in own world.
Report to moderator   Logged
BiGHer
Getbig IV
****
Posts: 1414



« Reply #1367 on: October 22, 2011, 05:49:49 PM »

good delts,traps,chest,,,243 how tall?

5'10"
Report to moderator   Logged
newmom
Guest
« Reply #1368 on: October 22, 2011, 05:50:57 PM »

u mean matt t,,,matt c is in own world.

LMAO
Report to moderator   Logged
njflex
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28056


HEY PAISAN


« Reply #1369 on: October 22, 2011, 05:54:49 PM »

LMAO
that was a good one,,
Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #1370 on: October 22, 2011, 05:58:51 PM »

u mean matt t,,,matt c is in own world.

matt c is the one with the funny haircut and matt t is the mildly retarded canadian, right?
Report to moderator   Logged
newmom
Guest
« Reply #1371 on: October 22, 2011, 06:02:12 PM »

matt c is the one with the funny haircut and matt t is the mildly retarded canadian, right?


kinda go hand in hand dontcha think?
Report to moderator   Logged
njflex
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 28056


HEY PAISAN


« Reply #1372 on: October 22, 2011, 06:06:37 PM »


kinda go hand in hand dontcha think?
lol,,,
Report to moderator   Logged
Sherief Shalaby
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 10642


Team Nasser


« Reply #1373 on: October 22, 2011, 07:56:24 PM »

I need to take some gym shots this week before I get any fucking older!  Grin

I look much better in the gym than on stage........unfortunate ly! Sad

may be you overdiet for contests!!..
Report to moderator   Logged
wes
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 36106


The Power Cosmic


« Reply #1374 on: October 23, 2011, 01:34:36 AM »

may be you overdiet for contests!!..
I don`t know the pics always look like crap.................... ....never as good as I look in person.

I don`t take good pics anyway.
Report to moderator   Logged
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 101   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!