Getbig Bodybuilding, Figure and Fitness Forums
November 13, 2019, 07:10:15 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 101   Go Down
  Print  
Author Topic: Getbig Physique Rankings - List and Rules on Page 1  (Read 270213 times)
da_vinci
Getbig V
*****
Posts: 5289


Cry me a river


« Reply #225 on: October 02, 2011, 05:33:29 PM »

makaveli25>Lol.. aware... Thx man.

Onetimehard>Turned 26 a month ago.

Report to moderator   Logged
che
Getbig V
*****
Posts: 15960



« Reply #226 on: October 02, 2011, 05:34:07 PM »

I look like shit, according to that Argentinian revulotioner...

Thx man.

Hahaa, don't be so sensitive , you look good  man  .  


                                                                                                        PS: Welcome to the thunderdome,bitch.
Report to moderator   Logged
da_vinci
Getbig V
*****
Posts: 5289


Cry me a river


« Reply #227 on: October 02, 2011, 05:36:59 PM »

Hahaa, don't be so sensitive , you look good  man  .  
                                                                                                       PS: Welcome to the thunderdome,bitch.

I've yet to get used to the local "moods", so to say, all good man.
Report to moderator   Logged
stuntmovie
Getbig V
*****
Posts: 8277

Getbig!


« Reply #228 on: October 02, 2011, 06:29:26 PM »

CHAOS, I'll be over at 8 with a bottle of Ponot Grigio (it tastes like water). Leave the porch light one.

But before I head on over I gotta say that you sound pretty much like my good friend and recently depated, Keith (Only Me) who was also a happy go lucky kinda guy that enjoyed laughing, lifting heavy shit, long walks on the beach ,and holding hands at sunset .... minus those long walks on the beach and I always resented holding hands in public while the sun went down.

But I gotta say that it is great meeting the real you and I'll do my best to not think of adverse things the next time I read one of your belligerent posts.

Henceforth I will consider them otherwise.

GOod to meet the real Chaoa, Chaos,

Your newly found and faithful friend, Stunt.
Report to moderator   Logged
dustin
Guest
« Reply #229 on: October 02, 2011, 06:32:39 PM »

Can I step a foot here, between all the big 'n buff hunks?





Oh...and getbig style - this is how I look next to my gf (just felt like posting... for all you old pervs out there):




I'll definitely be beating it to the first 4 pics.

Thanks for the squirt, stud!
Report to moderator   Logged
no one
Getbig V
*****
Posts: 11990

have i hurt your feelings?


« Reply #230 on: October 02, 2011, 07:07:27 PM »


 long walks on the beach and holding hands at sunset.

What time are you picking me up? Kiss

Your friend in docking, chaos.

LOL!
Report to moderator   Logged

b
chaos
Moderator
Getbig V
*****
Posts: 49408


Ron "There is no freedom of speech here" Avidan


« Reply #231 on: October 02, 2011, 07:39:23 PM »

CHAOS, I'll be over at 8 with a bottle of Ponot Grigio (it tastes like water). Leave the porch light one.

But before I head on over I gotta say that you sound pretty much like my good friend and recently depated, Keith (Only Me) who was also a happy go lucky kinda guy that enjoyed laughing, lifting heavy shit, long walks on the beach ,and holding hands at sunset .... minus those long walks on the beach and I always resented holding hands in public while the sun went down.

But I gotta say that it is great meeting the real you and I'll so my best to not think of adverse things the next time I read one of your belligerent posts.

Henceforth I will consider them otherwise.

GOod to meet the real Chaoa, Chaos,

Your newly found and faithful friend, Stunt.

Next time you're in SoCal let me know, we'll meet up and lift heavy shit.

**Holding hands and docking is optional. Grin
Report to moderator   Logged

Liar!!!!Filt!!!!
Your Average GymRat
Guest
« Reply #232 on: October 02, 2011, 08:41:48 PM »

I got legs.

Nobody is going to say "holy shit" when they see them....but they have good size and have very good separation and shape.
No they don't.
Report to moderator   Logged
Theoak*
Getbig III
***
Posts: 815


« Reply #233 on: October 03, 2011, 12:17:16 AM »

I added BLP

I need to see pics of Oak , I remember that other guy but not his user

.......


* sidetra.jpg (28.75 KB, 281x344 - viewed 2881 times.)
Report to moderator   Logged
TheTrueVictor
Competitors II
Getbig II
******
Posts: 296


« Reply #234 on: October 03, 2011, 03:53:56 AM »

YES!!!!!!  This is the first time I made a list on GETBIG that didn't involved jokes about shit being blown up  Grin


And I did alright too  Cool

Congrats, big dawg! lol
Report to moderator   Logged
da_vinci
Getbig V
*****
Posts: 5289


Cry me a river


« Reply #235 on: October 03, 2011, 04:02:16 AM »

.......

Very impressive. Height? (just out of curiosity)
Report to moderator   Logged
deceiver
Getbig IV
****
Gender: Male
Posts: 2670


onetimehard appreciation team


« Reply #236 on: October 03, 2011, 04:09:49 AM »

.......

Perfect.
Report to moderator   Logged
Dr Dutch
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19872


The Incredible Dr Dutch


« Reply #237 on: October 03, 2011, 06:42:11 AM »

Musclecenter should rank higher, yeah !        Grin Grin Grin Grin Grin Roll Eyes
Report to moderator   Logged
musclecenter
Competitors
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 17214


Mr.Taiwan


WWW
« Reply #238 on: October 03, 2011, 06:46:05 AM »

Musclecenter should rank higher, yeah !        Grin Grin Grin Grin Grin Roll Eyes
Thanks Smiley

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=117526.new#new


* DSC03946.JPG (83.49 KB, 355x394 - viewed 3305 times.)
Report to moderator   Logged
Dr Dutch
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19872


The Incredible Dr Dutch


« Reply #239 on: October 03, 2011, 06:47:00 AM »

Musclecenter should rank higher, yeah !        Grin Grin Grin Grin Grin Roll Eyes
Because he always updates his pic !!
Report to moderator   Logged
Hulkotron
Getbig V
*****
Posts: 23294


attain great strength lifting heavy weights


« Reply #240 on: October 03, 2011, 07:49:44 AM »

The fuck am I not on this list?  Time to procure some SEO I guess.
Report to moderator   Logged
dyslexic
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 7685


baddoggy


« Reply #241 on: October 03, 2011, 12:07:07 PM »

Because he always updates his pic !!

I update them for him...

Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #242 on: October 03, 2011, 12:08:38 PM »

I can't look for peoples pic in a dozen threads, post a pic, stop whining cause I didn't memorize your ham-glute tie ins  Cheesy

Like one pic will get you on the list....  Roll Eyes






 Grin
Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #243 on: October 03, 2011, 12:13:35 PM »

Sorry bro judging tanktop warriors wouldn't be fair to the others, tbombz wanted me to add bigmikecox and only posted his tanktop pic.. no can do  Grin

The Oak, I am still waiting for some more pics of you to ejaculate to give you a fair placing

Translation: you want me to post my bare chest for you to wank off to.  Grin
Report to moderator   Logged
Dr Dutch
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19872


The Incredible Dr Dutch


« Reply #244 on: October 03, 2011, 12:13:40 PM »

Like this thread, Cyrus... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Report to moderator   Logged
kiwiol
Getbig V
*****
Posts: 18397


Who is John Galt?


« Reply #245 on: October 03, 2011, 12:16:05 PM »

Translation: you want me to post my bare chest for you to wank off to.  Grin

Stop teasing and show us some skin, slut.
Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #246 on: October 03, 2011, 12:17:06 PM »

Stop teasing and show us some skin, slut.

Yikes....I would show up on a WYHI thread as a fat, pale pig right now..... no thanks.  Grin
Report to moderator   Logged
The Showstoppa
Getbig V
*****
Posts: 26890


Call the vet, cause these pythons are sick!


« Reply #247 on: October 03, 2011, 12:23:27 PM »

x2


Actually now that I think of it, this should disqualify kiwiol as well, no? Thanks stud

Your crush on kiwi has clouded your judgement...
Report to moderator   Logged
kiwiol
Getbig V
*****
Posts: 18397


Who is John Galt?


« Reply #248 on: October 03, 2011, 12:26:55 PM »

Your crush on kiwi has clouded your judgement...

Hey now, I just PMed him a link to some of my topless pics Grin

I'm not getting off that list or losing my spot Angry
Report to moderator   Logged
Dr Dutch
Getbig V
*****
Gender: Male
Posts: 19872


The Incredible Dr Dutch


« Reply #249 on: October 03, 2011, 12:32:54 PM »

I update them for him...


Nice work on the arms, MC. Must be done after your Japan guestposing...
Report to moderator   Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 101   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Theme created by Egad Community. Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!